• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Potatis

Elvinsmamma: åh vad mysigt! Vilken vecka är du i?

Jag vill också göra ett vul pga min oro men är bara i v 5, så det syns säkert ingenting då..

• sunnydays

Åh va underbart  att se ett litet tickande hjärta :)

Någon mer som inte kan ha sina bhar längre? Har väl 1 par jag fortf kan ha.
    Men hur vet man vad man ska köpa? Om de fortsätter såhär så behöver jag ju köpa  nya hela tiden.

• fluu
    Aadomeniqe skrev 2013-05-22 11:59:59 följande:
    Har någon av er några namn än som ni funderat på? :)

Vi har Nahaniel & Daynamo som pojknamn

Valkyria & Angelique som tjejnamn !
    Åh,det är så roligt med namn!

Vi har långa listor,men några namn har redan fallit bort.  Pojknamn har vi : Alvar,Egil,Einar,Henning,Ivar,Knut,Nils och Valdemar.
    Flicknamn: Astrid,Hilma,Iris,Kersti,Ottilia och Vilhelmina.

Dottern heter Liv så får hitta nåt som passar med det.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mymemlan
    fluu skrev 2013-05-22 16:44:41 följande:
    Åh,det är så roligt med namn!

Vi har långa listor,men några namn har redan fallit bort.  Pojknamn har vi : Alvar,Egil,Einar,Henning,Ivar,Knut,Nils och Valdemar.
    Flicknamn: Astrid,Hilma,Iris,Kersti,Ottilia och Vilhelmina.

Dottern heter Liv så får hitta nåt som passar med det.
    Einar heter min son i mellannamn efter min älskade morfar som tyvärr gick bort innan dom hann träffas. men han var en sann inspirationskälla och underbar man! :) Bra namn :)
  • Mymemlan
    sunnydays skrev 2013-05-22 16:23:43 följande:
    Åh va underbart  att se ett litet tickande hjärta :)

Någon mer som inte kan ha sina bhar längre? Har väl 1 par jag fortf kan ha.
    Men hur vet man vad man ska köpa? Om de fortsätter såhär så behöver jag ju köpa  nya hela tiden.
    jag måste ut och shoppa. Har en D-kupa som typ är liten nu... Nog svårt att hitta skönt i D, så dax för E då?! ... 
  • sunnydays
    Potatis skrev 2013-05-22 16:24:36 följande:
    Än så länge kan jag ha mina.dröjer nog inte så länge till byte :D
    Fort kan det gå också, innan helgen kunde jag fortf ha de och nu när jag ska sätta på mig min bekvämaste så blir det sådär dubbelbröst så det blir att åka ner i en låda :P
  • c4trin

Tips med BH e Change! Jag handlar alltid där eftersom de e de enda som har min storlek. Finns alltså alla konstiga storlekar där o nu kan de nog bli konstiga ;)

• Susanne1975

Finns stor risk att det går åt skogen ännu en gång! Gråter Mina flytningar har nu övergått till blod på pappret. Orkar inte med ännu ett missfall Gråter

Svar på tråden BF januari 2014