• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Ja jag tar alla fysiska mindre roliga tecken som tecken på att det går åt rätt håll ;)

• viggen

Va på vul idag. :) allt såg bra ut, dock för tidigt att se hjärta vilket jag anade.. Blev flyttad från 11 till den 16de :)

• JochD

Hej, får man vara med? :)

Plussade idag! 

• Mymemlan
    viggen skrev 2013-05-22 15:04:15 följande:
    Va på vul idag. :) allt såg bra ut, dock för tidigt att se hjärta vilket jag anade.. Blev flyttad från 11 till den 16de :)
    Vad såg man då? Såg man foster iaf ? :)
  • Potatis

Någon mer än jag som tycker att jeansen trycker på magen på ett obehagligt sätt? Jag är bara i v 4+4 men är så fruktansvärt svullen över magn. Gaser mm.

• Elvinsmamma

Var på VUL igår och fick se en böna med ett pickande hjärta *lycka* Nu vill jag bara att veckorna ska rusa fram så jag får se hur bönan utvecklats :) Hade nämligen en blödning så fick komma in på ett tidigare ultraljud och allting såg bra ut! Så nu får veckorna gärna flyga iväg :)

• Wilmis07

Ska på vul imorgon,beräknas vara i v 6+4 då (11 januari),hoppas att fostret sitter på rätt plats och ett hjärta tickar.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden BF januari 2014