• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Me2
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 17:34:28 följande:
    Finns stor risk att det går åt skogen ännu en gång! Gråter Mina flytningar har nu övergått till blod på pappret. Orkar inte med ännu ett missfall Gråter
    Ledsen.

Jag har inget blod, men väldigt ont, tror att något är fel, men fick inte komma till gynakuten  
  • sunnydays
    Finns stor risk att det går åt skogen ännu en gång! Gråter Mina flytningar har nu övergått till blod på pappret. Orkar inte med ännu ett missfall Gråter
    Nej vad jobbigt. Håller tummarna att det inte är någon fara. Det kan ju finnas flera orsaker att blöda
  • Elinannamaria

Roligt med lite namnsnack. Både jag och min sambo har korta namn på E så det känns roligt om barnet också får det, finns många fina, Elise, Ella, Elsa, Ebbe, Elvin. Svårare med pojknamn, några idéer? Jag gillar Viggo annars och Hilda.

• Snölyktan
    Me2 skrev 2013-05-22 17:37:13 följande:
    Ledsen.

Jag har inget blod, men väldigt ont, tror att något är fel, men fick inte komma till gynakuten  
    Nä!! Hur ont har du Me2?

Har du fått vård Susanne1975?

Styrkekramar

• Me2
    Snölyktan skrev 2013-05-22 17:44:43 följande:
    Nä!! Hur ont har du Me2?
    Känns som när jag hade en cysta som läckte förra månaden
    Enligt Gynakuten så fick jag inte komma in så länge jag jobbade och inte gick dubbelvikt. Hur man nu kan uttrycka sig så ?  
  • Fjällan
    Me2 skrev 2013-05-22 17:47:03 följande:
    Enligt Gynakuten så fick jag inte komma in så länge jag jobbade och inte gick dubbelvikt. Hur man nu kan uttrycka sig så ?  

Jag har inte mycket till övers för sjukvården. Man ringer för att man är orolig och vill ha hjälp så får man detta till svar! Inte klokt!
  • Fjällan

Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Patricia1984
    Gå dit! Dom kan inte neka dig. Stå på dig!

Kram 
  • c4trin

Ja åk dit, doktorerna brukar vara medgörliga enligt min erfarenhet.

• Snölyktan
    Känns som när jag hade en cysta som läckte förra månaden Enligt Gynakuten så fick jag inte komma in så länge jag jobbade och inte gick dubbelvikt. Hur man nu kan uttrycka sig så ?  

Men gud vad inkompetent! ! Säger mer om den som sa så än om dig. Har varit med om när cystor spricker, två gånger.. gör förbannat ont. Åk in så fort det känns rätt att göra det. Hoppas värken släpper snart.
Svar på tråden BF januari 2014