• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Jag har hört att man bör äta Riksteatern de första månaderna men att det absolut inte är dåligt om man fortsätter efter vecka 12. Angående fisk e de vitaminer gjorda på fiskleverolja man inte ska äta, de på fiskolja e bra. Alla gifter fastnar ju i levern på firren. Jag fick rekommendationen om vitaminer på fiskolja eftersom jag inte äter fisk 2-3 ggr/vecka.

• Aadomeniqe

Jag äter Gravid Komplett , innehåller järn, folsyra, D-vitamin samt fiskolja och kostfribrer!

• Me2

Hoppas få svar på mina hcg prover idag. Så nervös att det inte finns något där

• Malimari
    c4trin skrev 2013-05-28 05:53:46 följande:
    Jag har hört att man bör äta Riksteatern.

Riksteatern hihi. Blir tufft
  • Malimari
    Me2 skrev 2013-05-28 07:52:06 följande:
    Hoppas få svar på mina hcg prover idag. Så nervös att det inte finns något där

Håller tummar å tår!
  • c4trin

Haha Riksteatern... Menar såklart folsyra, hur sjutton ändrade den de till DE??? Haha

• Ellen 20

Den 17 juni ska jag på vul :). Då är jag i v.9 (8+1). Små längtar lite nu. Spännande

• c4trin

Haha så trög jag e! Sitter här o känner mig lite illamående, så tänker jag de kanske inte va så bra mat vi åt igår. Ofta de skulle bero på maten o inte bebis ;)

• Snölyktan
    c4trin skrev 2013-05-28 08:14:04 följande:
    Haha Riksteatern... Menar såklart folsyra, hur sjutton ändrade den de till DE??? Haha

Haha nu fick jag mig ett gott skratt. Skön start på dagen! :D yes folsyra it is!
Svar på tråden BF januari 2014