• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Aadomeniqe

Snölyktan: Började lite i V6 för mig .. Är i V8 nu .. Men ska ringa MVC o höra om det finns något mer effektivt ! Ja är med sjukt trött .. Sovit middag 2 gånger redan idag

• Chaplin89

Nej jag har inte köpt några bebiskläder ännu, inte nu iallafall :) Har ju massor från förra pojken!!

Eftersom vi kommer att kolla kön på RUL så väntar jag tills dess att handla :) vet iallafall att jag måste köpa overall och vinterkläder eftersom grabben är född i maj och denna kommer ju i januari! :)

• Burberry

Josefine02: inte är du ensam! Denna graviditet har jag nu faktist inte köpt något, men det är nu mest för att jag inte varit i någon bra butik Men innan jag blev gravid så har jag nog shoppat! I skåpet ligger å väntar bl.a. Ralph Lauren babytossor, Arnani body mm som jag köpte i USA i höstas, å från Stockholn i vintras följde både nappflaskor o annat smått gulligt med likadant var det med tvillingarna, eller ännu värre egentligen, de hade en halv garderob innan jag ens var gravid med dem. Å vagnen köpte jag då i vecka 11 redan, tror vi hade alllt klart typ i vecka 20, från sängar till kläder.

Å gissa om jag ska shoppa i USA i oktober (ifall lillpyret nu bara hålls kvar i magen), har redan kollat in vagn mm. Fast egentligen behöver jag inget, har ju dubbel uppsättning av det mesta i bebisväg.. Men då det är så sött med små bebiskläder!

• Wilmis07
    Josefine02 skrev 2013-05-28 15:31:43 följande:
    Jag har idag köpt våra första bebiskläder, en fin kabelstickad pläd, en body och en vit åkpåse med öron på! Allt från Newbie, älskar den klädserien. Jag kunde inte hålla mig! V. 9+0 idag. Är det för tidigt tycker ni? ;)
    Jag har lite kläder sparat från dottern,tex det ligger säkert minst 50-60 par velourbyxor i stl50-86 från lindex i lådorna jag har här hemma. Hon är ju född 07,men finns ett och annat plagg som jag bara älskar fast det gått så många år. Sen har jag faktiskt köpte ett och annat plagg under åren som gått
    Så nej jag tycker inte det är för tidigt,det bestämmer man ju själv.
    Jag har också spanat lite på Newbie,mycket fina kläder.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • mariafii

Jag har bara köpt ett par små strumpor för att det var så gulligt men något annat vågar jag inte köpa än. Väntar till efter stora ultraljudet

• popcornplaya

Jag kommer kolla kön så väntad med att shoppa tills efter det. Sen har jag ju en av varje redan och har sparat allt så det finns rätt mkt här hemma.

• c4trin

Vi har under åren köpt enstaka saker, bara för de finns risk att de inte finns bör de e dra annars. Men de e bara flicksaker så blir de en pojke blir de helt enkelt gåvor till någon annan eller se vad nästa blir ;)

Vi köpte världens sötaste Hello Kitty solhatt! Såg den på vår bröllopsresa på en liten flicka o letade i 1,5 år innan vi hittade en i affär. När vi väl hittade den sen kunde vi inte låta bli att köpa ju!!

• heartems

Har massor av kläder kvar från dotter! Väntar med att köpa något till efter RUL :) Vore ju kul med en pojk så man får köpa allt nytt!! :D

• Josefine02

Åh vad kul! :) Vi ska nog inte kolla kön. Lägger inte så stor vikt vid det. Visst är man nyfiken men första gången vill jag ha det som en överraskning! :)

• 30maj

Vi har inte heller köpt nåt än då vi inte ska kolla könet denna gången:) men vår vagn ligger ute till salu så när den är borta kan vi köpa syskonvagn:) ingen som är intresserad av en emmaljunga mondial white leatherette??

På tal om symtom och trötthet jag är så trött varje dag att jag ibte klarar av vardagen- måste sova varje dag och är sååå trött! På nätterna har ja svårt att sova dock:( känner ni igen er?

Svar på tråden BF januari 2014