• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • mariafii
    puchelina88 skrev 2013-05-28 10:46:50 följande:

Hej såg att vi är i samma vecka vecka 8 7+1 ;) kan du sova på mage? Jag kan knappt de sen får jag gå upp och kissa ofta, mår illa ibland,brösten ömar massor! Hur mår du? Har du barn sen innan? I så fall kände du nått i början med dom? Jag kände inget i början med min son som ja gör nu!

Jag sover oftast på mage och kan det fortfarande men känns lite jobbigare. När min kisse vill lägga sig på magen då jag väl ligger på rygg så känns det lite jobbigt och jag lägger mig på sidan så hon kan ligga nära mig iaf :P

Jag är inte ritkgit illamående men det ligger där och känns lite tyngre bara och har lite svårare att äta mycket mat. Dofter känner jag också lite bättre. Kan du äta?

Nä detta är första barnet för oss båda så det är väldigt spännande. Du hade sen innan va?

Molvärk känner jag även hela tiden, svider lite på höger sida

Roligt att vi är lika långt:)         
  • puchelina88
    mariafii skrev 2013-05-28 12:22:50 följande:
    Jag sover oftast på mage och kan det fortfarande men känns lite jobbigare. När min kisse vill lägga sig på magen då jag väl ligger på rygg så känns det lite jobbigt och jag lägger mig på sidan så hon kan ligga nära mig iaf :P Jag är inte ritkgit illamående men det ligger där och känns lite tyngre bara och har lite svårare att äta mycket mat. Dofter känner jag också lite bättre. Kan du äta? Nä detta är första barnet för oss båda så det är väldigt spännande. Du hade sen innan va? Molvärk känner jag även hela tiden, svider lite på höger sida Roligt att vi är lika långt:)         

Jo har en son fyller 3 i augusti, idag har ja inte mått illa än! Men ja är så trött :/
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • mariafii
    puchelina88 skrev 2013-05-28 12:36:57 följande:

Jo har en son fyller 3 i augusti, idag har ja inte mått illa än! Men ja är så trött :/

Känns det annorlunda nu från förra graviditeten?
  • puchelina88
    mariafii skrev 2013-05-28 12:41:07 följande:
    Känns det annorlunda nu från förra graviditeten?

Med sonen så mådde ja okej kände inte av nått mer än sparkarna sen när dom kommer! Kände inte av tröttheten,molandevärk,bröst eller illamående!
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
Svar på tråden BF januari 2014