Joajo skrev 2013-05-28 08:37:52 följande:
Hej!
Jag tänkte ansluta mig till gänget om det känns okej med er.
Jag har dragit ut på att skriva här för jag har inte helt landat i det extremt efterlängtade beskedet. Jag går och tror att det ska bli ett missfall av det eller att jag inte är gravid utan att testerna har visat fel.
Efter en massa försök, många tunga nederlag och deppiga stunder lever jag nu i ett förvirrat tillstånd. Är superglad men vågar inte vara det helt, ut i fall att. Om jag har räknat rätt är det beräknat till 24 januari.
Kul att läsa det ni skriver!
Det enda jag känner av hittills är "mensvärk" i magen och lite ömma bröst. Sedan är jag även väldigt trött, men det kan lika gärna bero på att det har varit en intensiv tid på jobbet.
Grattis till er alla, jag håller tummarna för att det ska gå bra för oss alla.
Hej Joajo! Välkommen till denna tråd, den är full av liv, hopp, glädje och frågor.
Vi har BF samma datum! Känns också helt overkligt för mig att jag är gravid och jag ojar mig väldans mkt hela tiden - eller snarare att jag inte kan ta ut något i förskott. Är som att glädjen finns men är inlåst i en burk någonstans.. Ska bli skönt att gå på första ultraljudet, vet inte när jag ska boka in det bara men jag funderar på nästa vecka då jag kommit in i vecka 7. När tänkte du gå till bm?
Har också precis samma symptom som du, väldigt trött, lite molande värk då och då, lite ömma bröst.
Jag håller tummarna att det går bra för dig och alla med!
Aadomeniqe skrev 2013-05-28 10:01:09 följande:
Snölyktan: ja då får man ju i sig det man behöver :) finns i vanliga mat butiker , köpte min förpackning på Ica
Nämen det är ju toppenbra.. Ska kika - är i Italien (kommer hem i höst), borde finnas något liknande här.