Ni som har era kära som jobbar långt borta! Jag vet hur det är, här hade jag det så inna jul 110 mil bort jobbade 2 veckor i streck och fick ses 2 dagar varannan vecka. Denna gången ses vi varje helg han jobbar 4 dagar måndag-torsdag. Ledig 3! 49 mil emellan nu är i Norge så dyra telefonräkningar :( Samt jobbar sina pass 18-20 timmar om dygnet.. Så nu förra veckan HUNDENHUBBE! När vi sa hejdå utanför cuprum så kände jag av mina hormoner, huuuua stod och grät i min ensamhet på lilla Stortorget! Haha usch vad jag kände mig bedrövlig och ensam, Man får helt enkelt vara starka tillsammans och tänka på pengarna, Symptom: tuttarna är gigantiska men har ej ont, haft ont 1 dag sedan jag plussade. Tydligare ådror på brösten. Gaser. Känner av huggen i magen när jag nyser/hostar eller reser mig för snabbt. I förrgår när vi åkte bil så fick jag så ont i magen akut så killen vart rädd och tänkte ringa 1177 men gick över på 2 min. Otrevligt men det är väl det jag känner av som får mig att faktiskt på riktigt inse att något händer där inne. Nu äter ju jag penicillin för halsfluss, det är kåvepenin. Vet ni om det är detta penicillinet man får när man har UVI? Jag skulle kollat upp det i fredags då jag skulle till BM men nu har jag bytt BM så ska inte dit fören 20/6 men känner heller inte av något nu, men vore ju super med 2 flugor i en smäll så att säga! Ska iof till läkaren imorgon och kan fråga. En till sak! Jag äter vitaminer nu med folsyra bland annat. Men efter v. 12 var det väl man inte har något mer av folsyran då, vad för vitaminer skall man börja äta då som är bra när man är gravid? Hört att A-vitamin och omega 3 eller 6 skall vara dåligt men har även hört att omega 3 skall vara bra? Ni som gått lite längre och passerat v.12 vad äter ni för vitaminer nu? Och smörjer någon magen? Och med vad sånafall :) Sorry för långt inlägg men känner att jag varit så dålig att skriva och vill gärna komma in i disskutionerna!