• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    AnnaSthlm skrev 2013-05-27 16:49:28 följande:
    Varit på vul idag, allt såg bra ut med ett tickande hjärta. Läkaren mätte till v9+0, beräknad ankomst vid årsskiftet.
    Ska på inskrivningssamtal imorgon, hade ren tur att någon hade precis avbokat en tid (ringde idag) på MamaMia på Götgatan.
    Vill gärna ordna tid för KUB och alla andra prover som kan visa om allt är bra.
    Åh va roligt. Då kanske du får årets första bebis :)
  • SaraKarla

Avenell: precis så jag också tänker! Jag är ju i v9 så det kanske ändå är för sent för mig att boka kub nu?

Idag har jag haft sååå ont i sidorna på magen. Smärtan strålar ut i benen när jag går men även när jag sitter. Känns också som att jag får sammandragningar när jag anstränger mig äter ju penicillin nu för uvi och är rädd att det påverkat bebisen eller att det är på väg till njurarna började sticka i båda vaderna och fötterna förut också! Men just sammandragningarna var lite obekväma..

• LillafamiljenH

Hej allesammans! Plussade för några dagar sen och är beräknad till 2 februari enligt verktyget här men skulle tro att det kommer flyttas till slutet på januari så jag hoppas jag kan vara med här på ett hörn Solig  har en dotter på 13 månader och ser fram emot ett syskon! Glad

• Siran

Berättade för mamma idag.. hennes första barnbarn. Såå glad hon blev Skrattande Hoppas allt går vägen nu! 

• tinis

Åhh vad jag längtar tills jag får berätta för mamma o mormor

• Malimari
    LillafamiljenH skrev 2013-05-27 18:16:16 följande:
    Hej allesammans! Plussade för några dagar sen och är beräknad till 2 februari enligt verktyget här men skulle tro att det kommer flyttas till slutet på januari så jag hoppas jag kan vara med här på ett hörn Solig  har en dotter på 13 månader och ser fram emot ett syskon! Glad

Då är vi nästan lika långt gångna då :) Har bf 5/2 men kan ju lika väl bli januari ;)
  • tinis

Oj halva inlägget försvann :/ Men jag undrar hur ni har det med era symptom, har de förändrats ngt? jag tycker att mina hat avtagit lite, har inte alls lika mycket "mensvärk" längre men brösten känns fortfarande ömma o tunga. Vad tror ni, ska jag vara orolig? :/

• hundenhubbe
    c4trin skrev 2013-05-24 14:30:39 följande:
    Drömmarna verkar ha kommit för att stanna redan, hoppas de bara e övergående. Iaf har de senaste nätterna fyllts av läskiga eller bara allmänt röriga/stressiga, vaknar ofta av dem. Tur man har ett lugnt jobb så man överlever ;)
    Jag har också konstiga drömmar!! Bara läskiga och väldigt störda :-P
  • hundenhubbe

Igår jobbade jag mitt första pass sedan plusset. Spydde två gånger... Wie. Trodde jag slapp illamåendet men sedan igår har de legat där hela tiden. Kan inte äta, men äter jag inte mår jag ännu sämre. Uscha. Får se de positiva: De är en liten bebis som stökar till allt

• tinis
    hundenhubbe skrev 2013-05-27 18:56:53 följande:
    Jag har också konstiga drömmar!! Bara läskiga och väldigt störda :-P

Usch ja! Jag har haft mardrömmar i tre fyra dagar nu :/ Skumt att nån får det!
Svar på tråden BF januari 2014