BF januari 2014
Då så :) skadade slemhinnor har jag nog sedan innan! Har nämligen en vän som påstår att barnet kan koka i magen av solens värme och att nässpray går över till fostret och skadar. Därav mina knepiga frågor ibland
Då så :) skadade slemhinnor har jag nog sedan innan! Har nämligen en vän som påstår att barnet kan koka i magen av solens värme och att nässpray går över till fostret och skadar. Därav mina knepiga frågor ibland
Jag har mina vanliga kläder! Med dottern hade jag mina kläder tills jag födde, dock använder jag nästan aldrig jeans. Känner inte barnet mycket men ett par ggr hittills har jag känt den ordentligt. Är också seg med det mesta. Mage har jag dock
ingen jättestor men naveln putar ut och magens som en liten hård kula
Har svamp som jag inte blir av med
använt ett paket pevaryl kapslar och salva, kan jag ta en omgång till hur som helst eller?? Blir tokig på klådan!
Jaså? Jag fick pevarylen på recept av min Gyn efter en undersökning för ett par veckor sedan så jag tror inte det är någon fara?
Men frågan är alltså om man kan upprepa behandlingen?
Ja, jag använde ju jättemånga flaskor otrivin med första barnet och nu har jag använt 2 st redan! Så då är det nog ingen fara :)
Ja, precis :) jag är i trimester 2 men han gjorde nog den bedömningen att jag behövde pevaryl. Men då kanske jag ska köpa canasten nu då?
Sover ofta naken
nej det är nog svamp, var inne och gjorde en rejäl Gyn undersökning för ett par veckor sedan och jag hade en mycket kraftig svampinfektion, inne i hela slidan, men då hade jag aldrig klåda utan nu efter behandlingen så kliar det. Men kanske ph balansen påverkats av allt IOfs? Vad gör man åt det?
Måste klaga av mig lite. Hur ska man orka detta i 23 veckor till? Lever för jobbet just nu, finns ingen ork för hem
Kom inte allt med? :-O har alltså ingen ork för hem och barn.. Kommer hem kl fem efter en lång arbetsdag, fått bråkat med mig ungen hem från dagis.. Väl hemma bryter jag nästan ihop av trötthet, orkar inte laga middag ens.. Är såååå trött. NU ska jag lägga mig för natten snart... Tack och liv var sambon hemma idag, somnade direkt jag kom hem. Så hur står ni ut?