BF januari 2014
Tack bananiss! Blir så jobbigt att arbeta med dessa smärtor. När man äntligen har lunch och lågt blodsocker (
Tack bananiss! Blir så jobbigt att arbeta med dessa smärtor. När man äntligen har lunch och lågt blodsocker (
Någon annan som fått restless legs under graviditeten? Haha
jag blir toooooikig
Siran: ja, det är riktigt jobbigt
måste ha brist på något!
Jag tror också jag känner bebisen sedan några dagar tillbaka. Känns tidigt, med ettan kände jag för någon gång efter vecka 20 och då mest "fladder", nu känner jag verkligen små små buffar/sparkar längst ned i magen, har till och med känt när jag tryckt handen hårt mot livmodern.. Är det ens möjligt?? Går in i vecka 15 denna helg...
Måste fråga en sak.. Jag jobbar som sommarvikarie på hemtjänsten nu och jag har av misstag tagit i mediciner (piller) som man ej ska ta med bar hand (man måste ha handskar) och detta är speciellt farligt om man är gravid. Detta har jag gjort mer än en gång men inte så många ggr. Är det farligt tror ni???
Ja, sist gång gjorde jag det omedelbart när jag såg att de inte skulle tas med bar hand och vi spritar ju händerna efter varje besök så jag är ganska säker på att jag gjort det andra gånger också, men helt 100 är jag inte
Haha, jag hade inga problem att sova som gravid
men förstår givetvis att det är individuellt!
Hej! När och hur får man resultaten på proverna man gjorde vid inskrivningen? Tänkte ifall man har brist på något osv
Oj det har gått 2 veckor för mig. Med första barnet ringde de aldrig men jag fick ju papper på allt men minns inte när :-/