BF januari 2014
I multivitaminer för gravida är det väl järn, och för mycket järn är ju inte bra. Hb kan väl stiga av multivitaminer eller har jag helt fel nu? Vet att högt hb är ovanligt men det är ju inte bra att ha över 146
I multivitaminer för gravida är det väl järn, och för mycket järn är ju inte bra. Hb kan väl stiga av multivitaminer eller har jag helt fel nu? Vet att högt hb är ovanligt men det är ju inte bra att ha över 146
Skrämma upp? Var verkligen inte så jag menade, har själv arbetat många år i hälsokost och vi rekommenderar alltid att kolla upp järn osv innan man knaprar massa piller
Är dock ingen expert i ämnet, men om högt hb har jag läst massor om nu eftersom jag själv har högt och en i denna tråden får till och med medicin mot det. Hmm, tråkigt att ni känner att jag skräms!
S1982 sa de varför du skulle äta vitaminer? Hade du kanske lågt järnvärde? Tycker själv att just detta med vitaminer är intressant eftersom jag jobbat med det, men menar givetvis inte att skrämma någon
Flikkan: exakt så blir min livmoder också ibland
måste ju vara bebisen
NU är jag också helt säker på att jag kände bebisen sprattla där inne, var riktigt tydligt. Kände det precis efter jag ätit och väldigt långt ned i magen. Är i vecka 17
så det är väl ganska normalt antar jag
Hur mycket har ni gått upp? Jag har gått upp 4 kg redan, är i vecka 17
Josefine: jag känner exakt samma! Vet inte varför
Jag har funderat på att ta upp det med min bm. Hade en depression förra året. Känner ingen längtan alls denna gång, får dåligt samvete dock av att tänka så men, har insett mer och mer att jag bara vill ha ett barn (väntar mitt andra nu) men vet ju att jag innerst inne visst vill ha ett till barn då detta är planerat, men har förlorat alla känslor. Tror det beror på så jäkla mycket stress i vardagen att man inte orkar ta till sig mer känslor, så man stänger av helt. Kanske?
Jag hade "bara" gått upp lite under 1 kg, var visst stor skillnad att väga sig kvällstid jämfört med direkt på morgonen
Ang nässpray, fler som är beroende av otrivin? Är ingen fara att ta va? Kan inte sluta