BF januari 2014
jobbigt som fan , men använder trosskydd, tunna saker, funkar bra ::)
Jag använder också trosskydd
Ja, ökade flytningar vet jag om, men detta kändes som sagt lite extremt
men det är nog inte mycket att göra åt ändå, tror inte min bm kan göra något. Får hoppas det blir bättre!
Ringer man vårdcentralen eller? Jag vill verkligen kolla upp om det är fostervatten
Haha, kanske inte är nån fara då men vill nog kolla upp ifall det är svamp eller liknande för då går det ju att behandla
men är det vc man ringer?
Jag har vart hos en läkare som tror att jag läcker fostervatten och ska göra ul senare i veckan. Man kan läcka lite utan att det behöver vara farligt så de ska kolla hur mycket det är. Vila fram tills dess. Hoppas verkligen det inte är mycket!
Jag har en gammal brio från 07 tror jag som jag fick till första barnet, alltså blir det tredje barnet som ska använda den nu. Tycker den är bra, stadig och bra. Är ju inte så länge man ska använda vagnen så det är faktiskt inget jag tänker på så mycket
Måste fråga er kunniga
har jag foglossning? Jag har väldigt ont i ljumskarna, det blir värre om jag är stilla och sitter eller ligger. Tycker det känns bättre när jag är i rörelse. Är inte så att jag inte kan jobba, mår egentligen bättre på jobbet (men sämre hemma på kvällen). Smärtan är liksom hanterbar. Ibland molar det även runt äggstockarna och ryggen, men smärtan känner jag mest i ljumskarna!