BF januari 2014
Ok, tack för svar
hade aldrig det med första barnet
Ok, tack för svar
hade aldrig det med första barnet
Fler som fått svamp och som tar pevaryl krämen och vag kapslarna?
Jag är också väldigt känslig nu
men är det ingen annan som har svamp och använder pevaryl kapslarna och salvan? Kanske bara är jag?
Mymemlan gör dina sd ont?
Mymemlan: jag har också så och till mig sa de att det var helt ofarligt. Men å andra sidan är ju stress inte bra vid graviditeten heller, jag får så också när det är mycket
Vi har bara en skötbädd lös som vi använder lite överallt. Hade skötbord till ettan men har så dåligt utrymme.
Min yrsel lugnade ner sig några veckor men är nu tillbaka igen, värre än någonsin. Får hålla i mig när jag går, blir vitt framför ögonen och känner ett starkt tryck i hjärtat. Är dessutom sjukt trött, sover lätt 13-14 timmar på natten. Är slö och svag i musklerna. Någon annan som känner så?
Jag berättade på jobbet för länge sedan.
berätta när du känner dig redo
Oj varför inte för din mamma?
Får man verkligen kommentarer över sånt? Man skaffar väl barnen hur tätt/otätt man vill
vi kommer ha prick 3 år mellan och folk tycker det är för länge, och folk har väl frågat i ett år när det är dags för nr 2
de får tycka vad de vill, detta passar mig, sambon och dottern bäst! Känns jättebra
Jo det kan vara dåligt med för mycket vitaminer, ät bara om ni har brister! För mycket järn osv är inte bra. Ät då hellre de olika vitaminerna separat, alla är ju inte vattenlösliga
jag äter inga vitaminer och ska inte göra det heller då mitt hb ligger på 140 redan. Fast nu är det nog ganska ovanligt att ha så högt hb under en graviditet