BF januari 2014
När det är såhär varmt ute är jag verkligen överlycklig att slippa va höggravid mitt i sommaren. Är mkt skönare att få vinterbarn!
När det är såhär varmt ute är jag verkligen överlycklig att slippa va höggravid mitt i sommaren. Är mkt skönare att få vinterbarn!
Jag har gått upp massor. Fast jag bantade ner mig 8 kg precis innan jag blev gravid och dom har jag lagt på mig igen.
Har gått upp ca 25 kg med båda barnen. Alltid gått upp massor första och tredje trimestern.
Har en liten fråga! Går på studielån men arbetar också helst nu på sommaren. Är de någon som vet om studielånen man tar gills som inkomst? Så att de räknas in då man ska få föräldrapenning
Har hört flera olika teorier om de och tänkte höra om någon har koll! ![]()
Utöver att jag är deppig så har jag haft huvudvärk i ca 2 veckor och alvedon hjälper inte ett smack! Ringde till bm och hon sa att det var blodvärdet som inte var bra. Troligtvis inte blodtrycket för det brukar oftast ändrar senare i graviditeten. I vilket fall så sa hon åt mig att gå till apoteket och köpa niferex. Men fan vad jag ångrar mig att jag inte sa till att jag ville ha en undersökning för hur kan hon vara så säker på att det är blodvärdet? Tänk om jag inte ens behöver äta järntabletterna? Vad gör jag? Åååh orkar inte med det här!!!
Det är sjukt jobbigt hundenhubbe! det försvinner aldrig! Och bm sa att det kunde dröja en vecka innan järntabletterna hjälper... jag har iaf tagit en tablett nu och får väl köra på det och se om det hjälper. Om det inte fungerar så får jag söka igen. Fick du någon undersökning då popcornplaya?
Är det någon som har känt av början till foglossning? igår kände jag 3-4 "knivhugg" i nedre ryggen,fruktansvärd smärta...
Lycka till ni som ska på rul idag!
Usch, första dagen efter semester :/ Så tråkigt men tiden knatar på, det är iaf sommarens sista dygnspass för mig, otroligt skönt! Men idag har det varit en sån där dag som jag är orolig o nervös inför att bli mamma o hur livet kommer bli. Typiskt! Är.det fler som fortfarande har Sanna känslor ibland? Som tur är så är dom bra dagarna fler ![]()