• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Veronica76
    mariafii skrev 2013-05-29 12:27:54 följande:

Ja tur att man kan ta sig igenom det iaf :) Hur långt lopp är det?

Då är det 5 dagar efter oss med ul :)

Det är 10km, och hade ju tänkt innan plusset att det skulle bli nytt personbästa i år då jag satsat mer på löpning men i år blir det istället att ta sig runt som är målet = )
  • Working girl 29

Är i vecka 5 nu. Har bokat tid för inskrivning i vecka 8 och hade velat göra någon typ av ultraljud för att se att det verkligen är en bebis där men verkade vara för tidigt? Någon annan som fått se sin bebis än? (har gjort 2 tester med clearblue digital som visar positivt men fortfarande rädd att testerna visar fel ;) lite nojig )

• Veronica76

Någon som ska ner till Blekinge nästa vecka på Sweden Rock Festival? Cool

Har som tur var sen långt innan bokat husbil istället för tält i år, känns som ett bra val nu när man är gravid och behöver tämma blåsan hela tiden under natten =)   

• Mantra

Förra gången började jag må illa runt v 6+4 ca.. Knappt två v kvar! Vill inte denna gång!

• Mymemlan

Working girl 29, jag äri vecka9 och har varit på ul i vecka 6 och 8. Första var för tidigt för att se bebis, men man såg hinnsäck+gulesäck då. I vecka 8 såg man bebis och hjärtat :)

• londonsvenska

hej alla... skriver inte så aktivt i tråden men läser varje dag allt ni skriver. Hoppas alla som mår illa får må bättre snart!! Jag har en ihållande illamåendeskänsla mest hela tiden, men kräker inte, så är inte så farligt. Har dock inte kännt för att träna något vilket är synd. Får ta tag i det snart...

Tänkte bara höra hur mycket ni betalar för privata VUL hemma i Sverige? har precis bokat ett privat här i London på lördag och det kostar £120, såååå DYRT!! Men vad gör man inte fôr att få se att allt är bra?    

• popcornplaya

Idag mår jag riktigt illa. Behöver äta nått men spyr nästan så fort jag öppnar kylskåpet. Längtar tills mannen slutar jobbet för då får han köpa ned sig McDonalds. Nyttigt värre ;)

Svar på tråden BF januari 2014