Inlägg från: SaraKarla |Visa alla inlägg
  • SaraKarla

BF januari 2014

Usch, jag är alldeles öm i livmodern och det hugger i äggstockarna, speciellt i ena sidan, gör riktigt ont, pulserande smärta. Kan det ha med foglossningen att göra? Gör så ont ibland att jag inte kan stå.. Hugger till som knivhugg...

• SaraKarla

Tinis: det beror ju på hur nervös och hur dåligt du mår, känner du att du får ångest mm är det bra att ta upp det med din bm så du får prata med någon :) De flesta är väl nervösa första gången men är det mer än så kan man behöva prata av sig :) själv har jag "onormalt" mycket ångest inför barn nr 2 än vad jag hade med ettan, ska antagligen ta upp det med min bm.

• SaraKarla

Bara jag som inte känt fladder än? Går in i vecka 19 på sön och har bara känt enstaka buffar, men inget fladder, inga bubblor?

Någon annan som är Högskolestudent? Undrar hur det ska gå att studera i höst blir nog mammaledig i dec, hur gör ni?

• SaraKarla

Ok, skönt att jag inte är ensam var samma med ettan men trodde jag skulle känna mer andra gången

• SaraKarla

Blir 3 år mellan mina, och min äldsta har slutat med vagn för länge sedan men jag köpte en äldre beg Emma ljunga syskonvagn, vill kunna gå på långpromenad med båda barnen helt enkelt. Jag går snabbt och långt. :)

• SaraKarla

Annadenise: Väntar du också ditt andra barn? Jag kände väldigt sent med ettan också :) Då låg moderkakan fram så det kanske den gör nu med!
    Jag har två år kvar, puh

• SaraKarla

Nu rinner det massa flytningar igen, verkligen rinner igenom trosorna, och luktar illa vad kan d vara?

• SaraKarla

Usch, detta är vidrigt! Kraftiga rinniga flytningar, som stinker fisk! Grön-gråa i färgen, och går igenom till byxorna. Har under veckan haft smärtor i äggstockarna som jag Skrivit tidigare. Vad tusan är detta för skit?

• SaraKarla

Jag hade infektion för ett par veckor sen, gjorde en grundlig undersökning hos gyn och det var både sår(?) och svamp i hela slidgången... Men nu luktar det ju vidrigt... Får väl kolla upp det till veckan !

Svar på tråden BF januari 2014