BF januari 2014
Japp, ska kolla upp det nästa vecka! Har precis blivit behandlad mot svamp
Japp, ska kolla upp det nästa vecka! Har precis blivit behandlad mot svamp
Har tyvärr 13 mil till närmaste sjukhus och ska på ul på tisdag, så då tänkte jag nämna det. Om det känns illa imorgon får jag ringa 1177 för min bm når jag bara 1 timme varannan vecka :-/
Känns som att jag bara skriver här när jag har kroppsliga besvär men nu behöver jag era råd. Ni som säger att rikliga flytningar är normalt mm, hur rikliga menar ni då?' Menar ni verkligen att det flera gånger per dag rinner ner för benen? Jag var ju inne på undersökning pga detta för några veckor sedan som visade sig vara infektion. Och svamp. Har ju haft problem hela veckan igen och undrar om jag "bara" har normala flyktingar? Idag Stod jag i mataffären med 3/4 långa byxor och ballerinaskor och plötsligt blir det varmt (som urin) och rinner ! ner för benen rakt ner i skorna, alltså genom trosor. Lagomt pinsamt. Trosskydden ger mig bara klåda så detta börjar bli lagomt slitsamt
och denna gången var vätskan så varm, men det var inte urin... Hör hela tiden att det är normalt m rikliga flytningar så frågan är om någon här har samma problem? Igår kväll hade jag smärtsamma sammandragningar i ca 5 minuter, hade det suttit i längre hade jag givetvis ringt sjukhuset... Blir trött på detta!
Sunnydays: det känns absolut utanför magen, jag lovar att du vet när/om du får sammandragningar!
Känns sent att inte känna sparkar än (vecka 19) men det kommer kanske när som helst?!