BF januari 2014
Vi hade sex 4,2 och 1 dag innan äl och vi väntar pojk.
Vi hade sex 4,2 och 1 dag innan äl och vi väntar pojk.
Igår köpte vi "ny" bil som passar bättre till vår växande familj. Så ny har vi en jätte till bil! Barnvagnar går in i bagaget utan att behöva fälla ihop till och med.
V.20 idag.
Själv har jag gått upp ca 8 kg. Gick upp ca 25 med de andra barnen.
Längtar också till höst och vinter!!! Tycker det är såååå mysigt!
I diskussionen framme i bilen eller bak så skulle jag heller aldrig sätta mitt barn fram Just i den aspekten krockar du med en älg och den sparkar genom rutan så är barnet söndersparkat. Min sambo jobbar med krockade bilar och har sett hur bilbarnstolarna sett ut beroende på vart dem suttit i bilen vägrar att ha dem fram. Sen har båda mina systrar haft dem fram och har fortfarande även i bältesstol just för att dem vägrar sitta bak. Men alla våra vänner har haft dem bak just utav att de är säkrare bak.
Nån som har lyssnat på hjärtljuden än? Tror ni på myten gällande kön? Jag lyssnade idag, 160 slag per minut...
Jag har en fråga. Nu har jag ju köpt en Wsoverall och funderar på vad jag mer behöver i vagnen. Alltså frågan åkpåse eller filtar/täcke. Hur ska ni andra göra?
Usch, gick å plockade här hemma och helt plötsligt fick jag dubbelseende. Satte mig i soffan och nu är det borta men känner mig alldeles darrig. Aldrig fått såhär innan. Väldigt läskigt.
Hade nästan precis ätit frukost. Nu mår jag bättre. Händer det inte igen så väntar jag nog till det vanliga bm besöket.