BF januari 2014
Barnens hus i konkurs och ska ha utförsäljning på onsdag i vissa butiker. Undra om det är värt att åka till Gbg och kika på vagn.
Barnens hus i konkurs och ska ha utförsäljning på onsdag i vissa butiker. Undra om det är värt att åka till Gbg och kika på vagn.
En fråga, ni som vill får svara..men hur är ert sexliv under graviditeten? Känner ni att det är lika aktivt som vanligt ;) kul att höra om era gravhormoner påverkar er positivt el negativt :)
Nu har vi köpt en vagn:) det blev en brio smile, och vi tog alla delarna, babyskydd, sittdel och liggdel. Den kommer i mitten på september:) vi hittade ett paketerbjudande och slog till:)
Angående drömmar så har jag hittills inte drömt nått konstigt men de andra gångerna har jag drömt massor konstigt. Det vanligaste att mannen va otrogen men aldrig med tjejer utan drömde alltid att han blev homosexuell och lämnade mig för andra män ;)
Jag var också där med en kompis. När jag kom dit hade hon redan köat 1 timme så jag slapp köa så lång tid in iaf. När vi va färdiga va ju kön att betala ut sig nästan vid ingången så de tog sin tid.. Hittade lite småsaker men ingenting stort faktiskt, lite nappar, nappflaskor, nån body o dregglis osv. Skulle kolla efter babynest tänkte jag men hittade inte, aja Ullared på måndag så där e kanske en del saker också ;)
Men de e alltid roligt med lite shopping!
Jag och shopping
Va jag älskar att fynda! Har idag hittat en spjälsäng med alla tillbehör (madrasser, 2 spjälskydd, täcke, kudde och sänghimmel) på en lokal köp & sälj-sida på fb för 400:- Den är dock vit och vårt sovrum går i svart och grått i olika nyanser så har egentligen letat efter en spjälsäng i antingen grått eller svart med det verkar inte vara så vanligt så nu är frågan, är det ett hästjobb att måla om en spjälis? Och törs man dra på sån färg som går att köpa på tex jula eller rusta? Eller spraymåla?
Hej! Väntar mitt första barn i februari och har bara en liten fråga till er kunniga människor. Imorse när jag vaknade var det lite rosa blod på pappret. Är detta något jag behöver oroa mig för? Är det någon annan som har haft så? Är i vecka 14.
Hej tjejer! Jag funderade en del på förlossning och så nu när man vet att allt e som de ska efter RUL. Jag har läst lite o tänkte tipsa er som inte redan har 100 koll på en sida som förklarade fördelarna med de olika förlossningsställningarna bra http://www.vardguiden.se/Tema/Gravid/Forlossningen/Forlossningsstallningar/
Det finns säkert andra bra sidor men denna var bland de första jag hittade! Jag e snart halvvägs och vet att de e lång tid kvar men jag känner att jag gärna vill vara påläst i god tid :)