Inlägg från: SaraKarla |Visa alla inlägg
  • SaraKarla

BF januari 2014

Johanna: jag har aldrig haft bilstolen fram, fått för mig att det inte är lika säkert? Nu har jag en bakåtvänd stol höger bak. Kan du inte ha två bak? Eller en i mitten?

• SaraKarla

Jag såg nu att ni har långa ben. Mitten bak då?

• SaraKarla

Vad har ni för årsmodell Johanna? Konstigt att man inte får ha mitten bak :/

• SaraKarla

Vecka 20 imorgon och har en brio från -07. Hade den med ettan och den var hur bra som helst, är ju så kort tid de används (tyvärr) ;) vad är det ni inte gillar med vagnarna?

• SaraKarla

Funderar lite på detta med yrsel och kost. För mig verkar det enbart vara SNABBA kolhydrater som lindrar lite,men det är ju just de man vill undvika! Någon som "upptäckt" samma? Hehe

• SaraKarla

Lycka till Siiran

Hur mycket har ni gått upp i vikt? Jag är i v20 och har ökat 3 kg. Iofs ätit ganska mycket, men vet inte alls om det är mycket eller lite? Vet det finns någon tabell någonstans man kan följa, någon som vet vart man hittar den?

• SaraKarla

Jag vägde 52 kg innan jag blev gravid så jag var heller inte så stor, 3 kg är kanske inte så farligt då, äter ju massa mat tack ska kolla tabellen

• SaraKarla

Sante: vad vägde du innan du blev gravid?

• SaraKarla

Jag har som du popcornplaya, testade ditt (tidigare) tips med druvsocker och ibland lindrar det lite, men ibland kan det komma efter måltid precis som för dig nu. Enligt min bm så är det normalt och beror på "hormonchock" i kroppen men otroligt obehagligt!

• SaraKarla

Ja, det min bm menade var att de gånger det inte beror på blodtrycksfall eller blodsockerfall så är det "helt enkelt" en hormonchock i kroppen har fått för mig att bebisen trycker på vissa nerver ibland också finns nog inte så mycket att göra åt tyvärr!

Svar på tråden BF januari 2014