-
Facebookgrupper menar du? Eller? =)pluppan skrev 2014-03-02 13:11:29 följande:Är det någon som har namet på de fv-grupper som finns eller som kan bjuda in mig om jag pm:ar? -
Japp, kallar t om vår lille pruttkungen ;)HimmelHav skrev 2014-03-04 20:46:08 följande:Min tjej är helammad och bajsar en ggn i veckan vilket är normalt enl Bvc. Dock är hon väldigt gasig i magen och det märks att hon har ont då och då. Nån mer som har en bebis som fiser mkt?
Hon är även en riktig nattsuddare, sover på dan, vaken på kvällen och vaken å missnöjd från kl 22-01 ungefär. Hon får minifom och vi har kört med semperdroppar men tycker katten inte att det blir nån skillnad... -
Du måste bli inbjuden, lägg till Catrin Persson så lägger jag till dig i gruppen o tar bort dig sen igen. De e jag som har bild på bebisfötterna (svart/vit).84Johanna skrev 2014-03-06 17:18:52 följande:vad är länken till fbgruppen? -
Du e med i gruppen =)K87 skrev 2014-03-09 11:25:33 följande:Jag lade tilldrog Catrin 😃 -
Hände?Granatäpple skrev 2014-03-27 12:58:45 följande:Någon som vet vad som hände med facebookgruppen? -
Hum.. Kanske? Jag ser den ff o den e som sagt väldigt aktivGranatäpple skrev 2014-03-27 14:40:16 följande:
Hittar inte den längre... kanske var för inaktiv? :( -
Tyvärr e de intagningsstopp i den nusyskonlängtan14 skrev 2014-03-31 21:23:24 följande:man kanske skulle gå med i facebook gruppen. hur kommer man med? -
N e också inne i 12-veckorsfasen. Dag 5 av den, nu MÅSTE de vända snart ;)
Han vänder sig från mage till rygg nu, de va de försöket att träna hans nacke och armar de ja... Haha. Men nacken e stark, "sitter" och "står" hos oss utan problem. Börjar också greppa efter saker o ta dem till munnen, helt otroligt vad utvecklingen går snabbt framåt :D
Vi hade dop förra helgen, de gick superbra! Han sov igenom hela ceremonin, var glad på festen o älskade all uppmärksamhet. Fick jättefina saker o vi var såå nöjda! Vi blev 27 personer på festen o prästen var helt underbart bra!
-

-
pseudotvillingar :DTokfrans skrev 2014-04-20 22:35:43 följande:Ja de heter nått sånt va? -
Här kommer lille N. Jag har valt att inte lägga upp bilder på honom där man ser hela ansiktet, men såhär mkt kan jag bjuda på =)

-
Ja några gånger har han skrattat högt, hjärtat smälter!Tokfrans skrev 2014-05-12 22:47:39 följande:Har era börja skratta riktigt än?
Min öppnar hela käfta och gör sig till en boll :P så glad är han men inge skratt än, låter bara hoo haa och ler sööönder :P -
Oj va tiden går, nästa vecka blir Lilleman 4 månader gammal. Och vad fort allting händer, han kan ju massor av saker redan! Så roligt de e att följa deras utveckling <3
Nu e han inne i den där utvecklingsfasen som många har sagt e så jobbig.. Och ja den e superjobbig! Hoppas verkligen han e på väg ur snart, gnällig och mammig i 1 vecka nu. Har ni märkt av denna fas (ca v 14-17 nån gång brukar den komma tydligen) hos era små?
-
Hur går de i mammalivet alla? Nu när man verkligen har fått en chans att komma in i det tänkte jag :)
-
Jo här går det bra, visst finns de bättre o sämre dagar men överlag har vi fått en liten solstråle <3 Han äälskar att hoppa i knäet, stå still e inge kul alls :P Sen har han börjar vända sig från rygg till mage sedan någon vecka tillbaka så de e mycket rullande, han kan vända sig åt andra hållet också men gör det väldigt sällan.
Har en väldigt social liten pojke som alltid e på strålande humör när vi e iväg. När vi bara är hemma en hel dag så kan han bli uttråkad och gnällig :P Men de e ju bra, då blir man tvingad att komma ut lite, på promanad i skogen om inget annat! Värre när man egentligen behöver tvätta o städa en dag, då får han nöja sig med trädgården och en liten runda på byn eller i skogen.
Vi har bytt över till sittdel nu, hur har ni andra det med vagn?
N gillar inte alls liggdelen nu men e supernöjd att ligga ner i sittdelen :D
-
G´rattis till er om plusat! Superkul :)
O hej på lille Elvin (eller store killen e de ju). Min lille plutt va BB-kompis med Elvin o hans goa mamma :)
-
Tråkigt när det blir så. Men det kanske känns bättre när chocken har hunnit lägga sig? =) Önskar dig lycka till hur du än väljer att gå vidare!Tokfrans skrev 2014-05-31 09:11:35 följande:och ne inte så glad, har inte ork till en till , om nått år visst.. här sover vi knappt längre, får ångest till kvällen. Lillen vackar vaerje till varanan timme. och sen magkatarr på allt de.
vi va inte försiktiga då vi inte haft sex sen november
-
https://www.facebook.com/noxxdesign1
Ni har väl inte missat min lilla hibbyverksamhet nu när jag är mammaledig? Välkomna in :) -
Haha hobbyverksamhet skulle det vara såklart