• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Flikkan

När kan man höra hjärtljuden hos BM?

Med säkerhet?

Ska dit när jag är i vecka 15. 14+0

• c4trin

Jag berättade för chefen i vecka 9 tror jag, sen har vissa utvalda arbetskompisar fått veta vecka 12 och de andra nu denna veckan o framåt efterhand som det kommer upp :)

• sommar79
    eriksson i dalsland skrev 2013-07-16 22:31:39 följande:
    Har nu bokat tid för rul. 12 aug är ett tag kvar innan man får se den lilla i magen. Nån mer som är dubbelt så stor och hård på magen på kvällen?
    Ohhh ja! ;) 
  • MnM2010
    vartjagängår skrev 2013-07-16 21:10:47 följande:

Vi kommer ha cirkus 12 månader mellan våra barn. Denna är beräknad dagen efter vår sons ettårsdag. Vet att det kommer bli väldigt mycket kommentarer om det och hur vi ska orka & bla bla. Trots att 2an är planerad. Har inte orkat bara, även fast det egentligen inte spelar så stor roll vad de tycker. :)

Vi kommer ha 15 mån. Hittills bara positiva kommentarer. Visst kommer det säkert bli tufft ibland men det kommer man nog inte ifrån oavsett ålderskillnad på barnen. 
  • SaraKarla

Får man verkligen kommentarer över sånt? Man skaffar väl barnen hur tätt/otätt man vill vi kommer ha prick 3 år mellan och folk tycker det är för länge, och folk har väl frågat i ett år när det är dags för nr 2 de får tycka vad de vill, detta passar mig, sambon och dottern bäst! Känns jättebra

• Vicke
    rumpeflin skrev 2013-07-16 22:03:18 följande:

Hej, får man hoppa in här? Jag är 20 år och väntar mitt första barn i januari. Bf 27/1, är i v. 13 nu. Är det nån mer från Dalarna med här? :)

Hej jag är från Dalarna, väntar mitt tredje omkring den 12/1
  • londonsvenska

Då var vecka 16 här :) och ett cheesy meddelande utlagt på FB om att Elise ska få ett syskon, så nu vet hela världen om att jag är gravid :) :)

• Malimari
    londonsvenska skrev 2013-07-17 13:54:40 följande:
    Då var vecka 16 här :) och ett cheesy meddelande utlagt på FB om att Elise ska få ett syskon, så nu vet hela världen om att jag är gravid :) :)
    Härligt ju! :D Längtar till jag "får" skrika ut till världen faktiskt haha!
Svar på tråden BF januari 2014