• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Stranden
    K87 skrev 2013-07-25 16:07:26 följande:
    Idag fick vi äntligen se vår "vilda" bebis på kub-UL :)

• SaraKarla

Stranden: nej det är just det, man orkar inte, man behöver sin powernap på dagen :) var inte det minsta trött när jag väntade ettan.. Matlådor? Jobbar helger också tyvärr, inte alla såklart men många.. Är jag ledig så brukar jag släppa allt sånt å laga finmiddag :) är verkligen extremt trött denna grav. Har somnat på jobbet 2 ggr (på lunchen) haha :) har blivit en del snabbmat tyvärr men det är kanske inte hela världen.. Tvätt och städ är liksom inte med i bilden längre!

• Flikkan

Ja jag kan inte mer än skratta åt vår relation tyvärr. Så här har det varit sedan jag var 12-13 år.
    Hon gör nämligen aldrig något fel, hon kan strunta i att höra av sig på en månad
    Men om jag inte hört av mig på 2 veckor då du får man höra när hon ringer.
    Vi hade en period då jag flyttat hemifrån och hon kunde ringa 2ggr om dagen och börja samtalen med att skrika och ta upp saker som var 5 år gammal. För att hennes förhållande inte var bra.
    Det finns inget som kan fixas. Vi har prövat att åka och ha shoppingdagar men alltid spelar ingen roll så måste hon bara klaga på något och påpeka att jag gör fel, kan vara när vi haft en jätte bra dag så säger hon det påväg hem. Trevligt NOT.
    Jo dom har alltid varit prio ett.
    Och för sakens skull skall jag kanske säga att hon är 47 år och gift sedan 3 år och dom
    Beter sig som 14 åringar det går så mycket snack runt min by till
    Mig om dom så man riktigt skäms!!

• LeaveMeAlone
    Flikkan skrev 2013-07-25 20:18:21 följande:
    Ja jag kan inte mer än skratta åt vår relation tyvärr. Så här har det varit sedan jag var 12-13 år.
    Hon gör nämligen aldrig något fel, hon kan strunta i att höra av sig på en månad
    Men om jag inte hört av mig på 2 veckor då du får man höra när hon ringer.
    Vi hade en period då jag flyttat hemifrån och hon kunde ringa 2ggr om dagen och börja samtalen med att skrika och ta upp saker som var 5 år gammal. För att hennes förhållande inte var bra.
    Det finns inget som kan fixas. Vi har prövat att åka och ha shoppingdagar men alltid spelar ingen roll så måste hon bara klaga på något och påpeka att jag gör fel, kan vara när vi haft en jätte bra dag så säger hon det påväg hem. Trevligt NOT.
    Jo dom har alltid varit prio ett.
    Och för sakens skull skall jag kanske säga att hon är 47 år och gift sedan 3 år och dom
    Beter sig som 14 åringar det går så mycket snack runt min by till
    Mig om dom så man riktigt skäms!!
    Urs vad jobbigt det låter. Måste suga mycket energi. Hoppas det blir bättre, annars kanske det är lika utan. Har du bra relation till svärmor? 
  • Flikkan

Ja det år trist.
    Jajamen ganska vi pratar gärna men inte så ofta.
    Men har däremot en låtsasmamma som funnit i mitt liv dom senaste 16 åren och hon är den närmsta jag har!

• c4trin

Ja ultraljud var en fantastisk upplevelse, gjorde ett tidigt vid 12+5. Bebis var stilla några sekunder och sedan började liten vifta och till och med flytta sig ur bild. Längtar så tills RUL om 3,5 vecka ♡

• K87

Stranden: skulle du skriva nått till mig förut?för det var tomt :)

• annadenise

Var på rul imorse:) oooooh de va fantastiskt:). De va första gången som sambon såg bebisen live:) vi vart väldigt känslosamma båda två. Den rörde på sig, svalde forstervatten, och sprattlade med ben och armar:). Jag fick nytt bf, 7 jan och vart ännu en gång tillbakaflyttad. Jag är alltså i v.17 (16+2) så de va på gränsen att hon kunden undersöka mig och se allt.  Vi fick iaf besked om att allt såg mycket bra, hjärtat tickade på i full hastighet och moderkakan såg bra ut:) den låg för med rumpan, så hon kunden inte säga om de blir en pojke eller flicka..så de får bli en överraskning:)

Svar på tråden BF januari 2014