• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Jossehaugen
    annadenise skrev 2013-07-26 10:46:50 följande:
    Var på rul imorse:) oooooh de va fantastiskt:). De va första gången som sambon såg bebisen live:) vi vart väldigt känslosamma båda två. Den rörde på sig, svalde forstervatten, och sprattlade med ben och armar:). Jag fick nytt bf, 7 jan och vart ännu en gång tillbakaflyttad. Jag är alltså i v.17 (16+2) så de va på gränsen att hon kunden undersöka mig och se allt.  Vi fick iaf besked om att allt såg mycket bra, hjärtat tickade på i full hastighet och moderkakan såg bra ut:) den låg för med rumpan, så hon kunden inte säga om de blir en pojke eller flicka..så de får bli en överraskning:)
    Härligt för er att se bebisen :)
    Längtar tills jag ska iväg igen för att få se bebisen :)
     Ska iväg när jag är i v. 21, så om precis 3 veckor ska jag iväg :)
  • annadenise
    Jossehaugen skrev 2013-07-26 13:10:09 följande:
    Härligt för er att se bebisen :)
    Längtar tills jag ska iväg igen för att få se bebisen :)
     Ska iväg när jag är i v. 21, så om precis 3 veckor ska jag iväg :)

får du alltså göra flera rul? Där jag bor får man bara göra 1
  • Jossehaugen
    annadenise skrev 2013-07-26 13:16:18 följande:

får du alltså göra flera rul? Där jag bor får man bara göra 1
    Har epilepsi, så jag har redan gjort vul, och ska iväg och göra minst 2 rul till.
    Det är för att dem vill se så allt ser bra ut :) 
  • 84Johanna

Är i V 15 och har fått röda kliande utslag på brösten och lite på ryggen. det kliar mest när jag bli svettig och varm. 

Nån som har varit med om detta?  

Elin 101016
  • annadenise
    Jossehaugen skrev 2013-07-26 14:41:22 följande:
    Har epilepsi, så jag har redan gjort vul, och ska iväg och göra minst 2 rul till.
    Det är för att dem vill se så allt ser bra ut :) 

ok..  va skönt att du då får fler kontroller:) så att ni hela tiden ser att bebisen mår bra:) vist är det fantastiskt att se dom små liven:)
  • Patricia1984

Det kan vara värmeutslag.

84Johanna skrev 2013-07-26 15:14:03 följande:
    Är i V 15 och har fått röda kliande utslag på brösten och lite på ryggen. det kliar mest när jag bli svettig och varm.  Nån som har varit med om detta?  
    Elin 101016

• LeaveMeAlone
    84Johanna skrev 2013-07-26 15:14:03 följande:
    Är i V 15 och har fått röda kliande utslag på brösten och lite på ryggen. det kliar mest när jag bli svettig och varm. 

Nån som har varit med om detta?  
    Kan ju vara lite allt möjligt. Men när jag var gravid med sonen så vart min hud väldigt känslig på vissa ställen. Kunde inte ha vissa material utan att få utslag på magen tex. Sen kan man nog bli lite extra känslig för solen nu också. Är ju galet varmt. Jag håller mig iaf inomhus för blir bara dåsig. Värmeutslag kan det mao vara som någon skrev. 
  • Kattamaja
    popcornplaya skrev 2013-07-26 09:52:07 följande:
    Sitter och funderar på vagnar. Här lurar det åt en emmaljunga nitro eller en brio smile.

Jag har helt förälskat mig i Brio Smile, både snygg och praktisk, däremot tycker maken att den gamla vagnen duger fint, (en Kronan). Men efter två barn som dessutom har haft den som dagisvagn båda två är den mer än sliten... Fast det är verkligen svårt att välja barnvagn, finns vansinnigt många modeller och funktioner, inte lätt :-P
  • Tokfrans

välkomnar v.14 idag :)

Är de någon mer som börjar få de strecket från naveln och ner? 
    Sambon påpekade de idag, hade inte tänkt på de annars, men den är svag :P 

Svar på tråden BF januari 2014