• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • vilja89

Jag har också foglossning :( Ljumskarna hugger ibland så jag inte kan stå. Höfterna värker ner i låren och knäna värker ner i vaderna. Oftast efter en aktiv dag och när jag väl satt mig.

• popcornplaya
    annadenise skrev 2013-07-30 12:59:19 följande:
    oj...så tidigt..stackare. hur ofta känner du av de? hittils har jag bara kännt några "hugg" om dagen, och hoppas att de blir värre. Lite foglossning får man nog räkna med, men de är inte kul att få svår foglossning, som oftast leder till sjukskrivning..
    Jag känner hela tiden men mest när jag ansträngt mig. Gör ont i bäcken och korsrygg och det klickar och knäpper ibland när jag går. Blir värre för varje vecka.
  • Trollfia

Jag har inte riktigt förstått vad foglossning är. Jag känner av ischias något på g?

• tinis
    Trollfia skrev 2013-07-30 15:12:14 följande:
    Jag har inte riktigt förstått vad foglossning är. Jag känner av ischias något på g?
    Jag har haft sjukt ont i "ischiasnerven", det började i vecka 10-11 nångång. Värst var det när jag låg på rygg, ibland kunde jag inte vända mig själv i sängen så sambon fick putta Tungan ute Nu är jag i vecka 17 o det känns mycket bättre, känner av det lite när jag går men annars ingenting. Peppar peppar Tyst
  • S1982

Jag har också huvudvärk och hade även det med dottern. Mitt blodvärde låg sist på 145 och mitt blodtryck 100/65, så bra. Kan huvudvärk komma av det låga blodtrycket?

• Burberry

Någon som hämtat ut babybox ännu? Beställde just min, ska hämta ut den nästa vecka.

• SB2011
    Burberry skrev 2013-07-30 18:48:48 följande:

Någon som hämtat ut babybox ännu? Beställde just min, ska hämta ut den nästa vecka.

Kan man hämta sånna redan? För mig man skulle ha gått längre? Så va de iaf förr!

Har inte börjat fylla i sånna än för att få grejer! Men ska göra de sen!
  • Burberry
    SB2011 skrev 2013-07-30 20:03:14 följande:
    Kan man hämta sånna redan? För mig man skulle ha gått längre? Så va de iaf förr!

Har inte börjat fylla i sånna än för att få grejer! Men ska göra de sen!
    Såg åtminstone inte någon viss vecka man måste vara i. Och när man hämtar kollar de ju bara koden. Vet jag 2008 också hämtade ut den tidigt, bor ju i Finland så måste passa på då när jag ändå är i Sverige.
  • SB2011
    Burberry skrev 2013-07-30 19:11:31 följande:
    Såg åtminstone inte någon viss vecka man måste vara i. Och när man hämtar kollar de ju bara koden. Vet jag 2008 också hämtade ut den tidigt, bor ju i Finland så måste passa på då när jag ändå är i Sverige.
    Kanske e ändrat så:) får se när jag får tummen ur att göra de! :) ja då får du ju passa på när du e här:)
  • sagalo
    Burberry skrev 2013-07-30 19:11:31 följande:
    Babyboxen från babyproffsen/barnens hus får man väl hämta tidigast 3 månader före bf? Vilken box är det du reggat? Kanske är olika :)
Svar på tråden BF januari 2014