• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SB2011
    bananiss skrev 2013-07-30 21:29:15 följande:

Idag hade vi RUL! Sonen ska få en lillasyster!!! Så himla kul med en av varje!! :) BF 6 januari :)

Leon <3
    Va mysigt!!!
  • K87

Finns det nån här som fått lergigan utskrivet mot allergi?

• SB2011
    K87 skrev 2013-07-30 21:44:48 följande:

Finns det nån här som fått lergigan utskrivet mot allergi?

Inte mot allergi men jag tar en till natten
  • Kramardig

Vad roligt med ultraljud, imorgon är det vår tur. Så nervös!

Sa hen bara att det var en flicka eller fick ni se könet? Vi har inte bestämt oss än om vi ska kolla. Vill ju att vi ska se klart och tydligt vad det är för kön och inte bara att hen säger "det är nog en flicka" :)

• vilja89

Köpt en hel hög med mammakläder idag. Tillsammans med min bästa väninna. Drömt om det länge. Att vi går tillsammans i affärer och kollar mammakläder. :)
    Lägger upp bild imorgon i bildtråden!

Hittade ett så himla fint skåp idag på second hand. Dum som jag var skulle jag titta under skåpet som stod på ben, så jag satte ett knä i golvet och hade det andra uppe och JÖSSES så ont jag fick. Inne i liksom, vid livmodertappen. Aj aj! Hade ont länge efter det och kunde knappt sitta.
    Jag undrar lite vad sjutton det är som gör ont? Trycks bebisen ihop så det trycker neråt eller vad är det som smärtar när spy händer? Hm.

• Kramardig

RUL idag och jag är så rädd och nervös! Jag har gråtit sedan jag vaknade och vill knappt fara dit idag. Tänk om barnet inte är friskt? Tänk om hen inte överlever utanför magen? Tänk om vi måste ta ett hemskt beslut?

Fyfan! Så här kände jag inte alls med sonen.

• SB2011
    Kramardig skrev 2013-07-31 07:26:36 följande:

RUL idag och jag är så rädd och nervös! Jag har gråtit sedan jag vaknade och vill knappt fara dit idag. Tänk om barnet inte är friskt? Tänk om hen inte överlever utanför magen? Tänk om vi måste ta ett hemskt beslut?

Fyfan! Så här kände jag inte alls med sonen.

De kommer gå bra!!

Kram
  • Josefine02

Har RUL på måndag och känner precis likadant! Jag är så nervös över att bebisen är död där inne och att jag måste föda fram det dött! Usch, hemska tanke!!

• SB2011

Tror de flesta känner så faktiskt! Helt normalt att vara orolig! De e ju ändå ett liv vi bär på!

Men som tur är brukar de ju i de flesta fall gå bra:)

Svar på tråden BF januari 2014