• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Siiran
    annadenise skrev 2013-07-31 10:55:20 följande:
    i vilken vecka är du?

Vecka 14 (13+5)
  • annadenise
    Siiran skrev 2013-07-31 11:45:27 följande:

Vecka 14 (13+5)

om du är orolig över sammandragningarna så ring bm. Jag har inte hört att man brukar få sammandragningar så tidigt..men de är säkert ingen fara.
  • Siiran
    annadenise skrev 2013-07-31 11:47:54 följande:
    om du är orolig över sammandragningarna så ring bm. Jag har inte hört att man brukar få sammandragningar så tidigt..men de är säkert ingen fara.

Ja ringer henne nog om det händer igen. Känner mig inte så orolig just nu eftersom de försvann direkt och jag har inte blött eller nåt. Hoppas inte det händer nåt!
  • Mymemlan
    Siiran skrev 2013-07-31 11:51:56 följande:

Ja ringer henne nog om det händer igen. Känner mig inte så orolig just nu eftersom de försvann direkt och jag har inte blött eller nåt. Hoppas inte det händer nåt!
    Sammandragningar är normalt att få vid 6, det är ju sammandragningar en orgasm typ, så det är rätt normalt :) Jag får jättemkt smmandragingar vid 6, och även vid andra tillfällen och bebbe mår finfint :) 
  • Mymemlan

Jag känner rörelser varje dag nu och har gjort en vecka. Pappan fick känna utanpå magen förra veckan också :) Dom är mkt starkare nu! :) 

• martinajulia

Imorse upptäckte jag att det kom vätska från brösten. Bara små droppar om man klämde på bröstvårtan. Jag fattar ju att det händer grejer i brösten men vad exakt är det? En genomskinlig vätska, ser ut som vatten fast lite lite klibbigare än vatten?!

• Malimari

Idag fick jag första riktiga buffarna, inte bara "fladdret" som jag känt sedan innan. Mys! Åh vad jag längtar till RUL, är en hel evighet kvar! Vecka 14 nu.

• annadenise
    Mymemlan skrev 2013-07-31 11:47:24 följande:
    Idag är jag i vecka 18 (17+0). :)

Jag är oxå i v.18 idag (17+0) :)
  • c4trin

Kände också buffar igår, tydliga sådana. Innan dess har det bara varit otydliga rörelser som jah inte riktigt vågade vara säker på att de e bebisen. Små buffar idag också men som sagt väldigt tydliga igår. Läskigt o mysigt på samma gpng ♡

Svar på tråden BF januari 2014