• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Siiran
    Mymemlan skrev 2013-07-31 12:18:31 följande:
    Sammandragningar är normalt att få vid 6, det är ju sammandragningar en orgasm typ, så det är rätt normalt :) Jag får jättemkt smmandragingar vid 6, och även vid andra tillfällen och bebbe mår finfint :) 

Skönt att höra :)
  • Kramardig

Nu har vi sett det lilla pyret på RUL och allt såg bara bra ut. Hon var så duktig, trevlig och rolig som gjorde ultraljudet. Vad vi skrattade och framför allt hon!

Vi kunde inte se vad det är för kön, navelsträngen låg ivägen men det gör ingenting. Blev tillbaka flyttad igen, BF 7 januari :)

• SB2011
    Siiran skrev 2013-07-31 10:32:40 följande:

Fick sammandragningar igårkväll när jag och mannen myste. Det är normalt va? Obehaglig känsla i alla fall, aldrig känt det innan då det är mitt första barn.

Så länge dom inte gör ont så behöver du inte oroa dig! Som de andra sagt så får man lätt de av att sexa!:)
  • annadenise
    Kramardig skrev 2013-07-31 15:09:35 följande:
    Nu har vi sett det lilla pyret på RUL och allt såg bara bra ut. Hon var så duktig, trevlig och rolig som gjorde ultraljudet. Vad vi skrattade och framför allt hon!

Vi kunde inte se vad det är för kön, navelsträngen låg ivägen men det gör ingenting. Blev tillbaka flyttad igen, BF 7 januari :)

Grattis:) vi har precis lika historia, lite komiskt:). Jag har oxå bf 7 jan och vart oxå tillbakaflyttad,...igen! vi hade oxå en väldigt trevlig bm, som var glad och skrattade under ul. Vi kunde inte heller se kön, då navelsträngen och benet låg ivägen..så nu får vi helt enkelt vänta tills de där dags:)
  • LinaThulin

Då har vi gjort RUL. Allt såg bra ut. Bebis låg lite taskigt så vi fick inga bra bilder, lite tråkigt. Hon flyttade tillbaka mig 7 dagar, så enligt henne har jag nu BF 11/1
    Men jag tror inte riktigt på det. Det betyder att jag fick plus på ÄL +1
    Tror bara den är lite liten.
    Men det gör väl detsamma den kommer ju när den kommer iaf.
    Vi valde att inte kolla kön. Hon frågade flera gånger om vi ville veta något mer, så det var lite svårt att stå emot :) men nu får det bli en överraskning.

• Kramardig

Glömde skriva att vi ska tillbaka i v.32 för att moderkakan låg så långt ner. Bm trodde att den skulle flytta sig snart mensom rutin måste det kollas upp så. Mig gör det ingenting! ;)

• Siiran
    SB2011 skrev 2013-07-31 15:16:53 följande:
    Så länge dom inte gör ont så behöver du inte oroa dig! Som de andra sagt så får man lätt de av att sexa!:)

Det låter bra :) Är väl mer beredd på dem i fortsättningen ;)
  • kallemaja

Vilken vecka är du i? Är det första barnet? Jag vill också känna nu :)

c4trin skrev 2013-07-31 13:44:27 följande:
    Kände också buffar igår, tydliga sådana. Innan dess har det bara varit otydliga rörelser som jah inte riktigt vågade vara säker på att de e bebisen. Små buffar idag också men som sagt väldigt tydliga igår. Läskigt o mysigt på samma gpng ?

• tinis

Usch, första dagen efter semester :/ Så tråkigt men tiden knatar på, det är iaf sommarens sista dygnspass för mig, otroligt skönt! Men idag har det varit en sån där dag som jag är orolig o nervös inför att bli mamma o hur livet kommer bli. Typiskt! Är.det fler som fortfarande har Sanna känslor ibland? Som tur är så är dom bra dagarna fler

Svar på tråden BF januari 2014