Josefine02 skrev 2013-08-02 11:28:08 följande:
Är i v. 18 nu och känner absolut inget av foglossning än. (Första barnet) har varit hos läkaren och fått 2 veckors sjukskrivning pga min huvudvärk som aldrig går över + min yrsel, deppighet, ångest mm. Sen så hade jag sån huvudvärk när jag handlade på coop häromdagen så det bara svartnade för ögonen på mig! Var tvungen att sätta mig ner! Riktigt obehagligt! Läkaren tyckte också att jag skulle ta järntabletter, (utan att kolla blodet först), och sa att det kunde ta upp till 3 veckor innan huvudvärken försvinner!! :( Jag orkar inte göra många knop här hemma! :( Min personalchef blev helt tyst i telefonen när jag ringde och berättade om sjukskrivningen. Hon sa "ehm, jaha är det bara för det här med huvudvärken eller?" Jag förklarade att det är vanligt i den här perioden av graviditeten och att alvedon inte hjälper ett smack. Men hon verkade inte förstå. (Hon har aldrig varit gravid själv) Så hon blev typ sur för att jag skulle vara sjukskriven mitt i semestern! Förstår på ett sätt att det är jobbigt för dom att hitta personal för att ersätta mig men mår man dåligt så gör man! :( jävla skit!
Sämsta chefen du har! Jag är också chef & visst hatar man när nån blir sjuk men det låter man väl inte personalen veta? Jag svär för mig själv eller låter min sambo få höra men man har väl ett gameface! Herregud.. Blir bara så upprörd över alla idioter till chefer det finns, min är bäst i världen. Hoppas huvudvärken ger sig, jag kan också få sprängande ont ibland men inget som inte lite alvedon klarar av.