• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Lua

Vi hade också tänkt köpa brio smile men bestämde oss för teutonia cosmo idag. Fick ligg- och sittdel plus diverse tillbehör för 3000 kr i mkt fint begagnat skick! Längtar efter att få köra :)

• limerick

Josefine02> Ska ni verkligen ge 8000kr för en begagnad vagn?
    Det känns ju som ett rån.

• K87

Är det farligt att ramla på sidan i v.15?? Jag ramlade idag när jag skulle kliva ur en roddbåt! Fast var ju inget högt fall!!

• vartjagängår
    limerick skrev 2013-08-02 23:56:07 följande:
    Josefine02> Ska ni verkligen ge 8000kr för en begagnad vagn?

Det känns ju som ett rån.

Sålde min Brio Go för 7500 så det är därikring de ligger. :)
  • SB2011
    K87 skrev 2013-08-03 01:41:58 följande:

Är det farligt att ramla på sidan i v.15?? Jag ramlade idag när jag skulle kliva ur en roddbåt! Fast var ju inget högt fall!!

Kan va bra att kolla upp! Men du landa i vattnet eller? De e ganska mjukt å som sagt inte jätte högt! Men känner man sig de minsta osäker så kolla alltid upp! Bättre en gång för mycket ån lite!
  • sunnydays

K87 ramla du så du slog i magen eller fick ont där? Är du orolig kan du alltid ringa sjulvårdsuppl. Bättre ringa för mycke än för lite.

• Magda85

Hej på er!

Evigheter sen jag skrev här, men var med i början av tråden

Här rullar tiden på tycker jag. Är i v 15+6 idag och ska på rul om 1,5 vecka ca, underbart! Var på ett vul i v 9 oxå och kollade läget, såg bara fint ut då.

Har ju lite grann att läsa ikapp och kommer omöjligt hinna allt ändå, men ser att ni pratar lite inköp iaf kollar just nu barnvagnar för fullt och det lutar åt antingen en bugaboo cam eller joolz day, vi bor i norrland så behöver en vagn som klarar vintervägarna (terränghjul som tillbehör). I övrigt har vi hunnit göra oss av med så gott som allt efter syskonen så det blir att börja om från noll (inte mig emot )

Vad har ni hunnit handla hittills?

• Trollfia

Vi har oxå gjort oss av med det mesta, men jag håller med dig att det ska bli kul att få köpa nytt :)

• SB2011

Vi har inte skaffat nåt än! Inte nån liten sak! har smått diskuterat vad som behövs men inte mer! Har inte funderat ut var vi ska få plats me allt heller! Som typ skötbordet! Eller spjälsängen! Men de löser sig

• sunnydays

vi har bara handlat något enstaka plagg som köptes innan det tog sig och en lampa til bebisrummet. Blir nog att börja handla lite efter RUL :)
    Svärmor har dock köpt en vagn som lillen kan ha när vi åker upp och hälsar på :)

Har du hunni handla något än?

Svar på tråden BF januari 2014