• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Magda85
    sunnydays skrev 2013-08-03 12:23:49 följande:
    vi har bara handlat något enstaka plagg som köptes innan det tog sig och en lampa til bebisrummet. Blir nog att börja handla lite efter RUL :)

Svärmor har dock köpt en vagn som lillen kan ha när vi åker upp och hälsar på :)

Har du hunni handla något än?

Va gulligt av henne att handla vagn så ni slipper dra med er en sån varje gång :)

Nä vi har inte handlat direkt nåt, lite kläder bara. En åkpåse och skötbord har vi kvar sen tidigare, vagnen kommer jag nog handla efter rul och då även bestämma babyskydd utifrån vilken vagn det blir, sen tar vi det som det kommer :)

Nån här som vet redan nu att det blir snitt? Eller som väntar på läkartid för bedömning? Min bm skickade iväg en remiss för en läkarbedömning på första besöket då mina andra två barn har fastnat, så nu väntar jag på kallelsen, nästan lite nervös över att jag kanske måste försvara min önskan om ks trots medicinska aspekter samt att bm tyckte det var solklart..
  • K87

Jag ramlade i båten, men slog inte i magen utan bara utsidan av vänsterlåret! Har inte ont i magen å inga blödningar!

• Magda85
    K87 skrev 2013-08-03 13:55:24 följande:
    Jag ramlade i båten, men slog inte i magen utan bara utsidan av vänsterlåret! Har inte ont i magen å inga blödningar!

Tror inte du behöver vara orolig, bebisen ligger så pass skyddat :) men är du ändå orolig ska du så klart ringa och fråga om du får komma på en koll.
  • K87

Sjukvårdsuppl. trodde inte att det var nån fara och om set hade blivit nått skulle jag märkt det på en gång :)

• K87

Eller aa lite ont har jag men det har jag till och från hela tiden :) antagligen för att hen växer :)

• LeaveMeAlone
    84Johanna skrev 2013-08-03 15:47:37 följande:
    Måste bara visa mitt coola linne =)

hehe, kul grejer dom hittar på :P 
  • Magda85
    84Johanna skrev 2013-08-03 15:47:37 följande:
    Måste bara visa mitt coola linne =)

Vilket fint, lite roligare än dom klassiska bebis-tröjorna :-P vart hittade du den?
  • 84Johanna
    Magda85 skrev 2013-08-03 16:57:40 följande:

Vilket fint, lite roligare än dom klassiska bebis-tröjorna :-P vart hittade du den?

Jag beställde den av en tjej på fb
    Elin 101016
Svar på tråden BF januari 2014