• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • K87

Ringde bm idag och hon sa att det inte var någon fara om man ramlat på sidan som jag gjort :) jag har iaf fått blåmärke på utsidan av låret som jag slog i :) dessutom fick jag veta att en kallelse till RUL var skickat :)

• annadenise
    popcornplaya skrev 2013-08-05 11:34:26 följande:
    Välkomnar v. 19 idag och längtar till rul som är på torsdag.
    spännande...de är fantastiskt med rul:)
  • Josefine02

Var på RUL idag och det hon såg, såg bra ut! Så overkligt!!! Men var dock i 14+5 istället för 17+6 och påstod att jag hade blivit gravid en månad senare?? Fattar nada. Men skulle få komma tillbaka om 3 veckor och göra UL. Inte mig emot! :)

• sunnydays
    Josefine02 skrev 2013-08-05 13:52:36 följande:
    Var på RUL idag och det hon såg, såg bra ut! Så overkligt!!! Men var dock i 14+5 istället för 17+6 och påstod att jag hade blivit gravid en månad senare?? Fattar nada. Men skulle få komma tillbaka om 3 veckor och göra UL. Inte mig emot! :)
    Åh vad härligt. Kan det inte vara så att din bara är lite mindre? Eller att datumen ändrar sig lite?
    Så kommer ju bara 5% eller något sånt på bf dagen :)
  • Josefine02

Nä, barnmorskan sa verkligen att fostret är för litet för att vara i v. 18. Jätte konstigt!

• SB2011

Plussa du sent? Annars låter de ju jätte skumt! Men extra titt e väl bara mys! Fick du nån fin bild?
  • sunnydays
    Josefine02 skrev 2013-08-05 14:38:41 följande:
    Nä, barnmorskan sa verkligen att fostret är för litet för att vara i v. 18. Jätte konstigt!
    Plussade du så det kan stämma då?
    Läste nånstans att de som väntade tjejer kunde bli flyttade för att de kan va mindre, eller något sånt. Men vet inte om det är sant eller inte.
  • englasmamma86
    I min förra grav var jag i v.15 när jag gjorde RUL och trodde då jag var i v.18 men då hade jag egentligen i så stor koll. jag fick BF 4 mars och hon är född den 11 mars.

jag är nu rädd för att dem ska säg nått sånt denna gången med men nu vet jag exakt när jag hade min sista mens då jag skrev in det i mobilen så då kan dem ju inte fjolla sig.

fick du inte BF  i februari då? ..mysigt med ett extra UL iaf =)
Svar på tråden BF januari 2014