• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Här längtar jag också tills värmen försvinner. Kan knappt vara ute utan att bli svimfärdig hela tiden, jättejobbigt!

Jag har börjat längta till vintern. Så mysigt med snö, värmeljus och självklart självaste julafton! ;)

• NorasMamma

Tokfrans: det är andra. :) Med lillan kände jag sprattel i v 18 och sparkar i v 22. Det är så skönt med lite bekräftelse att det verkligen är nån där inne.

• Mymemlan

Åh idag åker vi på loppis och ska fynda saker till sonen och bebis i magen :) älskar loppis, man kan hitta mkt fint :)

• K87
    Mymemlan skrev 2013-08-10 09:01:21 följande:

Åh idag åker vi på loppis och ska fynda saker till sonen och bebis i magen :) älskar loppis, man kan hitta mkt fint :)

Vilken vecka är du i :)?
  • sommar79
    annadenise skrev 2013-08-08 10:46:41 följande:
    Jag är i v.19 (18+1) och jag har inte ens kännt fladder eller bubblor eller buffar. Du kan va lugn. många känner inte buffar förän i v.20-22
    Ok får hoppas det. :) 
  • c4trin

Visserligen väntar vi första barnet men hon/han kommer sitta i baksätet bakom passageraren direkt, mycket säkrare i baksätet. Vi har en V70 så där e väldigt gott om plats till 1 bilstol till sen också :) Dessutom e de skönt med stort bagage så man kan få in vagn m.m. utan problem =)

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • SB2011

Vi byta bil när vi fick reda på att vi skulle få en till! Dock så hade vi redan bestämt att vi skulle byta för vi ville ha en som var mer ekonomisk!

Nu har vi en Skoda superb! Den e vi jätte nöjda med! Vi valde just den för den har gott om ben utrymme så de blir inte trångt alls med 2 bilstolar! Har sonen bakom mig (passagerare sidan)och jag kan ändå sträcka ut benen helt! Och jag e ganska lång 1.73

• Line79

Hejsan. Hoppar gärna in här om jag får😳 Är 34 år & väntar mitt andra barn 19/1. Jag bor i Nacka med min familj som består av min man, våran dotter som snart blir 6 år & en gammal hund.

• Mymemlan
    K87 skrev 2013-08-10 09:16:58 följande:
    Vilken vecka är du i :)?
    Vecka 19, går in i vecka 20 på onsdag :) 
Svar på tråden BF januari 2014