englasmamma86 skrev 2013-08-09 13:10:33 följande:
jag känner att jag varit en lugn och snäll fru denna graviditeten än så länge trots att jag är jätte sjuk med hyperemesis men idag fick jag ett jävla utbrott på min man över telefon ,sms till och med!
han har alltså tagit bilen till jobb (han har en moppe för det är inte så långt och den köpte bara för han skulle ha den till jobb) och med sig har han även tagit mitt KORT med pengar för att han skulle kunna äta på lunchen..
hemma har han lämnat sin gravida fru som han vet är sjuk och spyr och kan bara äta vissa saker hon känner för precis då och hans snart 6 år gamla dotter utan bil,kort,mat eller pengar hemma kan tillägga utan cyckel då min är sönder....fy vad arg jag är !
hade han lämnat bil fan hade jag kunnat hämta upp kortet men nej...
jag har hotat han nu iaf att han ska infinna sig hemma tidigt idag och med sig ska han ha köpt pasta bolognes ifrån ett speciellt take away ställe till mig och dottern! jag råka kalla jävla idiot oxå ..
har jag överreagerat? känns som en del grav hormoner. puuhh
haha..ja de är inte lätt... de är ju mycket hormoner i omlopp och det vet nog din karl:). du får väl ge han en extra puss ikväll.
Själv är jag väldigt lugn, är i v.19.alla frågar min karl om jag blivit ett hormonmonster, men från min karl får jag bara beröm, Mitt humör va jämt även innan graviditeten och hittils har det inte blivit påverkat... MEN, vi är alla olika, och vem vet hur jag kommer känna mig sista 2 månaderna. Det är så mycke hormoner i omlopp, inget man kan förutspå...
som sagt, ge han en extra puss ikväll så blir han nog glad:) och säg åt att han lämna bilen hemma:)