• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Ja, jag kan sova på magen utan problem! Kommer nog kunna göra det ett bra tag till, som tur är, jag somnar lättast på magen!

• K87
    annadenise skrev 2013-08-09 10:43:34 följande:
    nu blir jag nyfiken-.-va e de för babybox alla pratar om? gratis? de låter ju för bra för att vara sant...
    Det är nog väldigt bra :) Vilken vecka är du i :)?

• kallemaja

Inga fler som har teorier angående könet? Ni som har kollat kön, minns ni när ni sexade och om blir det tjej eller pojke? Jag vet inte om jag tror på det där riktigt, men samtidigt känns det som att alla som haft sex runt ÄL FÅR pojke.

Alltså borde jag också ha en grabb i magen..två veckor kvar tills vi får veta:) undra om chansen ändå finns att det blir flicka...

• annadenise
    K87 skrev 2013-08-09 11:02:21 följande:
    Det är nog väldigt bra :) Vilken vecka är du i :)?

Jag är i v.19, så snart halva tiden..wiihuu:)
  • vartjagängår
    SaraKarla skrev 2013-08-09 08:09:26 följande:
    Går in i vecka 20 i övermorgon och har hittills känt några enstaka buffar/sparkar, men fladder verkar inte jag kunna känna?

Ni som är lediga idag, vad ska ni göra? Har själv en ledig dag och blir uttråkad så fort jag vaknar tips på vad man kan hitta på?

Varit ledig sen 1jan. Först GP sen FL. Jag döööör snart hah! 9sep börjar jag äntligen jobba igen dock bara två månader innan det är dags att gå hem igen.. Älskar min son över allt på denna jord men fyfan va trist det är att vara hemma dag ut & dag in. Själv. Idag tänker jag iallafall åka & handla samt prova ny bilstol till sonen, sen kan vi ju hoppas att klockan slår fem & min sambo kommer hem. ;)
  • vilja89

Ja blev aldrig tillfrågad vilken vecka jag är i när jag hämtade på BP i Örebro. :)
    Min innehöll:
    3 skedar från Hipp
    1 åkt våtservetter från Coop (änglamark)
    1 blöja från Pampers
    Liten flaska Handdesinfektionsmedel
    4-p. Duracellbatterier
    1 pkt bindor från Always
    1 liten flaska Head

• annadenise

tänk att vi ska få små bebisar:) är det någon mer än mig som fortfaranade tycker att det känns overkligt:)??

• K87
    annadenise skrev 2013-08-09 11:48:25 följande:

Jag är i v.19, så snart halva tiden..wiihuu:)
    Aha :) å jag går in i v. 16 på söndag :)
  • verkar
    vilja89 skrev 2013-08-09 12:01:01 följande:
    Ja blev aldrig tillfrågad vilken vecka jag är i när jag hämtade på BP i Örebro. :) Min innehöll: 3 skedar från Hipp 1 åkt våtservetter från Coop (änglamark) 1 blöja från Pampers Liten flaska Handdesinfektionsmedel 4-p. Duracellbatterier 1 pkt bindor från Always 1 liten flaska Head

Jag tro det är så, eller det var så förut i alla fall.
    Ursäkta min dyslexi
Svar på tråden BF januari 2014