• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Josefine02

Jaa de snygga kläderna! :) Om man får på sig några snygga?! Tycker det är så dåligt utbud på mamma kläder faktiskt! men jag har köpt lite mammajeans och en mammatopp på hm! Sjukt mycket bekvämare! Sen lite frisk kall luft skulle vara skönt :)

• Magda85

Vi har en bakåtvänd stol bakom passagerarsätet och en framåtvänd stol bakom förarsätet. Har en Peugeot 307 kombi, maken 183 cm och jag 153 cm oftast är det dock mannen som kör om vi är iväg allihopa, men även han kan sitta rätt hyffsat i passagerarsätet framför sonens bakåtvända stol.

Vi kommer nog ha babyskyddet fram och sen när det är dax för stol nr 2 så kommer sonen vara över 4 år och därmed förmodligen gå över till en bältesstol så då är förhoppningen att alla tre ska få plats i baksätet

• 84Johanna
    SaraKarla skrev 2013-08-09 21:27:23 följande:
    Jag såg nu att ni har långa ben. Mitten bak då?

Mitten bak får man inte ha bilstol enligt bilens instruktionsbok så det funkar inte.

Tråkigt att behöva köpa ny bil. Det funkar kanske att knixa med babyskyddet där framme men jag gillar inte att ha barn fram så de söker ens uppmärksamhet när man kör.  
  • vartjagängår

Vi har en v50 & hoppas såå att en besafe izi plus går in mitten bak eller på sidan. Babyskyddet sitter idag bakom passagerarsätet. Tänker inte ha nå barn i framsätet på många år. I värst fall får vi byta bil om inte någon stol passar. Jag som älskar min lilla v50, körde min mors v70 idag & det är ju ett hus om man jämför. :/

• Tokfrans

ne brudar måste klaga av mig lite.

Nyinflyttad på en ny ort , killen är uppväxt här. Jag sitter hemma, inga kompisar och han är ute och dricker sig redlös med sina kompisar. Känner mig grymt ensam vill bara gråta för jag får för mig att en brud är där (gravid hormonernas fel) hatar dessa tankar..

så vad ska man hitta på ? 

• Josefine02

Fy så tråkigt! Ha en ta hand om dig själv kväll? Fotbad, fila och måla naglar osv :) Men man ska ju orka också! ;) hatar den känslan när man bara sitter och väntar på att sambon ska komma hem men det tar evigheter. Ring och kolla vad han gör :)

• Tokfrans
    Josefine02 skrev 2013-08-09 22:24:43 följande:
    Fy så tråkigt! Ha en ta hand om dig själv kväll? Fotbad, fila och måla naglar osv :) Men man ska ju orka också! ;) hatar den känslan när man bara sitter och väntar på att sambon ska komma hem men det tar evigheter. Ring och kolla vad han gör :)
    haha ja, skit jobbigt :P
    Han kom förbi förut och hämta rakapparaten, han skulle raka nån killes skalle, du ve hur killar är på fyllan ^^ lär väl se ut som en munk imorgon haha.
    Men han va full och glad sa att han skulle komma snart vilket betyder om några timmar i killspårk.

Får tappa upp ett bad med ljus och njuta och äta chips och se nån film och fixa med mina låtar som ska ut, sen lär väl han komma in snubblande och vill pussas och stinka öl xD hatar den lukten om man inte själv dricker.  
  • Josefine02

Hahah killspråk ja! Känner igen det där! Ja gör det, det låter jätte mysigt! :) Ha en mysig fortsatt kväll! :)

• Tokfrans
    Josefine02 skrev 2013-08-09 22:41:39 följande:
    Hahah killspråk ja! Känner igen det där! Ja gör det, det låter jätte mysigt! :) Ha en mysig fortsatt kväll! :)
    haha. ja tack desamma! {#emotions_dlg.flower}
  • SaraKarla

Vad har ni för årsmodell Johanna? Konstigt att man inte får ha mitten bak :/

Svar på tråden BF januari 2014