Burberry skrev 2013-08-13 18:33:14 följande:
Fick tid till RUL först 4.9 - känns som en evighet dit (är då i vecka 21) är så nyfiken på om det är kille eller tjej. (Utgår från att det är friskt, har ju varit på ett vul o på kub, och hittills har ju allt sett bra ut.)
Lite avis på er som väntar första barnet, minns hur spännande allt var, och hur kul det var att vecka för vecka följa med utvecklingen, planera och shoppa alla bebisprylar o.s.v.
Nu med två barn i huset så har jag noll koll på vilken vecka jag är i (som tur är håller appen koll åt mig), har redan alla bebisprylar som behövs (på inköpslistan finns en enda sak: bebis vinteroveroll) och graviditeten liksom hänger med lite sådär på sidan om det vanliga vardagslivet.
Är det kanske lite likadant för er andra som redan har barn?
typ"!! ja hoppas på en kille såå ja får lov att (me gott samvete) köpa massa kläder... då vi valt att ha endast tjejiga kläder t dottern ^^
annars har ja redan hämtat en ny spjälsäng o inte såå mycke o fixa.. ska flytta dock! men de e inte alls som förra året när man gick o räkna dagar.. haha
S1982 skrev 2013-08-13 17:50:32 följande:
Och jag fick lägga önskemål om vecka bara, roliga de är haha :)
förklara för henne att jaa skulle börja jobba runt då såå va nog därför :P fick välja tid o vecka o såå fråga hon om torsdagen funka bra.. o ja e ingen morgonmänniska så tog eftermiddagstid vilket ja ångra sen,,, " nu kommer ja ju få gå nyfiken o pirrig HELA DAGEN" hahaha
känns långt dit.. men tiden går ändå fort nu när dottern e på g att börja krypa o gå samtidigt :P