• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Tokfrans

När började ni känna bebis?
    Jag går in i v.17 på fredag men har inte känt nått än, samt min mage är inte direkt större, bara på kvällarna efter mat osv kan man ana gravidmage.

Och har stickningar i magen ibland och lite värk, vad är de?  

• popcornplaya
    Tokfrans skrev 2013-08-14 12:58:53 följande:

När började ni känna bebis?
    Jag går in i v.17 på fredag men har inte känt nått än, samt min mage är inte direkt större, bara på kvällarna efter mat osv kan man ana gravidmage.

Och har stickningar i magen ibland och lite värk, vad är de?  

Känner nån gång ibland kanske och är i v.20 med tredje barnet. Har moderkakan i framvägg så det blir ju stötdämpning.

Det du känner i magen är nog att livmodern växer för fullt.
  • Tokfrans
    popcornplaya skrev 2013-08-14 13:04:59 följande:
    Känner nån gång ibland kanske och är i v.20 med tredje barnet. Har moderkakan i framvägg så det blir ju stötdämpning.

Det du känner i magen är nog att livmodern växer för fullt.
    okok, trodde de va nått jag inte tålde i maten eller nått. :)

• annadenise

jag är i v.20 (19+0) och jag har ännu inte känt något, inte ens fladder eller bubblor. Jag har moderkakan i framvägg och de kanske är därför jag ännu inte kännt något...bör jag vara orolig? jag hoppas inte de.. vill så gärna känna bebisen. De sägs ju att vissa inte känner förän v.21-22...??

• Magda85

Om en timme har vi tid, är så spänt och nervös men samtidigt förväntansfull att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Ska snart åka och hämta maken på jobbet innan vi åker upp mot sjukan

• annadenise
    Magda85 skrev 2013-08-14 13:35:30 följande:
    Om en timme har vi tid, är så spänt och nervös men samtidigt förväntansfull att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Ska snart åka och hämta maken på jobbet innan vi åker upp mot sjukan

lycka till:)
  • c4trin

Åh e så avundsjuk på er som e på era UL!!! Jag vill också ;) Känns som en evighet till tisdag när vi ska på vårt o titta på mini. Kul för alla att de gått så bra!! :)

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • SB2011

Nu har vi varit och kollat på vår lilla loppa! Vi blev dock bakåt flyttade så vi måste komma tillbaka om 3v! Men de gör mig inget! Va visst bara i v16+1 idag inte 17+3 som jag trodde!

De var en liten prins där inne! Som var så söt!

Bild kommer senare!:)

• Magda85

Ojojoj vilken sötnöt vi har skådat En till synes fullt frisk liten krabat, men bm började med att berätta att min bm hade skickat mig för tidigt till UL, att man slutat göra RUL innan v 18+0 för att man ska kunna kolla hjärtat ordentligt och enligt vul så skulle jag vara i v 17+3 idag. Däremot så visade alla mätningar att jag skulle vara i v 16+3 så nytt BF är 25/1 Och medan blivande pappan ställde en av sina tusen frågor till bm så flashade bebis skrevet så jag började asgarva, vi hade nyss suttit i väntrummet och inte kunnat bestämma oss men nu var jag ju tvungen att berätta för både maken och bm undrade vad som flugit i mig Men efter att bm oxå kikat så är vi rätt säkra att det bor en tös i magen Hjärta Så eftersom det nu vart lite tidigt så får vi komma tillbaka om några veckor, inte mig emot

Svar på tråden BF januari 2014