• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SB2011
    Magda85 skrev 2013-08-14 16:10:09 följande:

Ojojoj vilken sötnöt vi har skådat smile1.gif En till synes fullt frisk liten krabat, men bm började med att berätta att min bm hade skickat mig för tidigt till UL, att man slutat göra RUL innan v 18+0 för att man ska kunna kolla hjärtat ordentligt och enligt vul så skulle jag vara i v 17+3 idag. Däremot så visade alla mätningar att jag skulle vara i v 16+3 så nytt BF är 25/1 smile1.gif Och medan blivande pappan ställde en av sina tusen frågor till bm så flashade bebis skrevet så jag började asgarva, vi hade nyss suttit i väntrummet och inte kunnat bestämma oss men nu var jag ju tvungen att berätta för både maken och bm undrade vad som flugit i mig smile2.gif Men efter att bm oxå kikat så är vi rätt säkra att det bor en tös i magen Hjärta Så eftersom det nu vart lite tidigt så får vi komma tillbaka om några veckor, inte mig emot smile5.gif

Haha va kul att vi båda blev tillbaka flyttade till samma datum å vi trodde vi var på samma datum!
  • Magda85
    SB2011 skrev 2013-08-14 16:18:13 följande:
    Haha va kul att vi båda blev tillbaka flyttade till samma datum å vi trodde vi var på samma datum!
    Haha ja verkligen
  • 30maj

Var också på rul i morse!! Såg en frisk liten pojke i magen? så nu blir de två bröder i familjen:) blev bara flyttad två dagar tbx:)

• Magda85

Jag tror jag börjar gråta mitt i allt snart! Öppnade paketet som jag hämtade ut idag med fina vagnen till bebben, trodde jag! Öppnade paketet och ser att det ligger en paraplysulky där i ist för en Brio Go Skrikandes På följesedeln och allt står det alltså Brio Go, men med en jäkla skitsulky i ist. Hormonerna kokar i mig just nu

• winterlong

Grattis till lyckade RUL! Vi fick se våra tvillingar idag. Friska och pigga, boxade på varandra för fullt. Två grabbar såg det ut att vara, oklart om de är enäggs eller tvåäggs, så vi får triss i killar här hemma :)

• englasmamma86
    Magda85 skrev 2013-08-14 17:37:23 följande:
    Jag tror jag börjar gråta mitt i allt snart! Öppnade paketet som jag hämtade ut idag med fina vagnen till bebben, trodde jag! Öppnade paketet och ser att det ligger en paraplysulky där i ist för en Brio Go Skrikandes På följesedeln och allt står det alltså Brio Go, men med en jäkla skitsulky i ist. Hormonerna kokar i mig just nu
    fy vad hemskt bara ringa upp återförsäljarna och be dem fixa direkt! du ska ju inte behöver fixa och trixa,dem borde hämta den vid dörren och lämna en ny.! 
  • englasmamma86

gud vad blir avis på alla som gjort UL ! jag får vänta heeela 2 veckor till..

och jag har inte gjort kub eller nått Vul ,jag är jätte nojjig att det är fel på min bebis och att vi ska behöva ta bort den så sent ...jag tänker på det hela tiden .jag var aldrig så här när jag vänta min första ..tog allt med ro och tänkte ja men det löser sig. 

vi har kämpat 2.5 år för att få till denna i magen så jag är rädd om den som en hök ,nästan överdriven. 

• K87
    englasmamma86 skrev 2013-08-14 18:08:51 följande:

gud vad blir avis på alla som gjort UL ! jag får vänta heeela 2 veckor till..

och jag har inte gjort kub eller nått Vul ,jag är jätte nojjig att det är fel på min bebis och att vi ska behöva ta bort den så sent ...jag tänker på det hela tiden .jag var aldrig så här när jag vänta min första ..tog allt med ro och tänkte ja men det löser sig. 

vi har kämpat 2.5 år för att få till denna i magen så jag är rädd om den som en hök ,nästan överdriven. 

Jag får också vänta fast 3 heela veckor :) har RUL den 4:e :) på min kallelse står det inget om att man inte ska kissa innan :) är det så för er andra?
Svar på tråden BF januari 2014