vilja89 skrev 2013-05-07 20:55:50 följande:
Har också funderat på det där kring träning. Jag spelar en bollsport bland annat. Nu är i och för sig säsongen över och när den drar igång igen är jag nog för tjock för att vara med. Men min tanke är att det är läskigt om man får en boll i magen. Känns som att inlines och löpning borde jag kunna köra på så länge orken finns. :)
När jag vaknade i morse trodde jag att de två plusen på testen igår var en dröm. Det var helkonstigt, så nu går jag runt och tror att jag kanske inbillade mig. Men visst kan väl inte två test visa fel? Eller? Vilket fall som helst ska jag ringa till barnmorskemottagningen imorgon. Känns skönt.
Mina bröst ömmar verkligen mycket och jag har en väldans huvudvärk och är sååååå tröööött. Men känner mig inte svullen, inget illamående, inget sådant. Det är nog det som gör mig tveksam också.
Sorry för en hel roman. Men är så förvirrad i mina känslor. Var helt 100% på att testet skulle visa negativt och när det visade ett tydligt plus efter bara några sekunder så hamnade jag på ändan på golvet. Fick nämligen en mindre blödning exakt på dagen min mens skulle komma, så trodde "det var det" liksom. Jisses!
Hur mår ni idag? :)
Jag känner igen overklighetskänslan som du beskriver. Jag testade positivt med digitalt och tanken har slagit mig att tänk om det visade fel. Har lite svårt att ta in att jag äntligen är gravid efter massor av möda och besvär. Idag är det exakt ett år sedan mitt senaste missfall. Det tog alltså nästan ett helt år innan jag plussade på nytt nu.
Jag har tänkt testa med digitalt igen för att se om veckoangivelsen ökar...känns som jag behöver den bekräftelsen.