• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Siiran

Imorgon ska jag upp till bm och kolla blodvärdet eftersom jag är extremt trött hela tiden. Hoppas verkligen det är järnet så att det går att göra någonting åt, för att må så här ända till januari och orka med livet med jobb och allt.. Ja vill gråta bara vid tanken. Hoppas det ska hjälpa med lite extra järn :)

• Flikkan

M Hedell!
    Självklart får du det!
    Jag vill ju gärna veta vad det är för något då jag behöver veta om detta är en bra vinterpåse.
    Den känns tunn men är dun i den.

• Kramardig

Idag var jag på första besöket på mvc efter RUL. Jag är väldigt trött och matt i kroppen och nu fick jag svar på det. Värdet ligger på 102 bara så fick gå till labb för att ta ytterligare tester, får svar om några dagar.

Jag har gått upp 2kg sedan sista besöket så det är bra med tanke på mitt illamående.

Bebisens hjärtljud lyssnade vi också på, 149. Där i kring låg sonen också på :)

• tessanior
    syskonlängtan14 skrev 2013-08-26 20:31:40 följande:
    Någon som funderat på Brio smile och vet skillnaden på den och brio sing?

Smile är en förbättring av sing. Sing är jättebred, ingen dämpning öht, finns inget plant liggläge....

Googla på jämförelser, finns säkert mellan dom.
  • Josefine02

C4trin. Fanns det mycket fint på Ulla till bebis då? Stort utbud? Vi ska åka dit nu i september! Längtar så efter att få handla till bebis! :) Och jaa, visst är det svårt att se bebis alla organ om dom inte förklarar. Har svårt att ens fatta hur bebisen ligger! Haha :) Kul att din sambo nästan såg det innan att det var en pojk! Både jag och min sambo vet inte vad vi ska tro då vi inte ser riktigt, man tror olika hela tiden! :)

• LeaveMeAlone
    englasmamma86 skrev 2013-08-26 21:11:24 följande:
    finns många fina klänningar på kinasidorna, och även om det är en typisk brudklänning kan man få dem i alla färger så den behöver inte vara vit och heller inte svin dyrt.
    jag köpte min på tidebuy.com 
    Tack för tipset! :)
  • Line79

Hade först sjal & sedan en ergo bärsele till lilltjejen. Hon & jag var jättenöjda👍

• LeaveMeAlone

Förresten var jag inne på BH idag. Var galet vad tomt det var där. Kände och klämde lite på de vagnar som stod där iaf. Kunde snabbt utesluta några modeller och bli mer säker på vad jag har att välja på.  Men alla småsaker som amningstillbehör, skötbord och allt vet vad har jag inte ens orkat lista upp vad jag ska ha än. Är så mycket nu att planera inför bröllopet så bebisgrejer får vänta. :P

• Kramardig

Vad roligt med bröllop! Själv älskar jag att planera bröllop och kan sitta flera timmar på Bröllopstorget och läsa och bli inspirerad. ;)

• c4trin
    Josefine02 skrev 2013-08-26 22:30:48 följande:
    C4trin. Fanns det mycket fint på Ulla till bebis då? Stort utbud? Vi ska åka dit nu i september! Längtar så efter att få handla till bebis! :) Och jaa, visst är det svårt att se bebis alla organ om dom inte förklarar. Har svårt att ens fatta hur bebisen ligger! Haha :) Kul att din sambo nästan såg det innan att det var en pojk! Både jag och min sambo vet inte vad vi ska tro då vi inte ser riktigt, man tror olika hela tiden! :)

Avdelningen med bebissaker var stor tyckte jag med mycket roligt att titta på, men kläder va de knappt några alls tyckte jag. Men de blir att handla på andra ställen då helt enkelt!
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
Svar på tråden BF januari 2014