• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Oh baby

Hoppas hon ringer snart! Försök vila så länge, så livmodern slappnar av {#emotions_dlg.flower} 

• angie91

idag e en stor dag för oss ! RUL Kl 15 o dessutom blir min skrutt här hemma 7 månader idag !!

♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • sunnydays
    sagalo skrev 2013-08-28 22:40:27 följande:
    Usch, detta har ingenting med tråden att göra men jag känner att jag måste få skriva av mig lite. Vi var och handlade på Ica maxi idag och när vi kom ut till bilen såg vi att det satt två små barn runt året som sov i bilen bredvid vår, helt ensamma! Det var 23 grader ute och stekande sol och vi hade ju ingen aning om hur länge de varit där. Ringde polisen som försökte få tag i bilägaren utan resultat så de beslutade att rycka ut. I ca 20-25min satt vi och väntade innan föräldern tillslut kom ut och tyvärr hann föräldern precis åka iväg då polisen kom så de missade honom. Hade önskat att dom hade hunnit fram i tid då jag tänker att risken vore mindre att det händer igen om hen blivit konfronterad. Sambon skällde iaf ut föräldern och sa att polisen försökt få tag i hen. Blev verkligen så arg och illa till mods av detta. :( Så himla korkat och onödigt. En bil blir ju verkligen stekhet direkt i solen.
    Fy vad hemskt. Att folk inte lär sig hur farligt det är fast det står så mycke om det. Tur att ni var där och agerade.
  • vartjagängår

Vi ska få en flicka! Bm letade läänge efter könet & tillslut hämtade hon en till som bekräftade det. Blev flyttade till 3/2 men jag kanske får hänga kvar här iallafall? ;)

• Kramardig
    vartjagängår skrev 2013-08-29 12:41:55 följande:
    Vi ska få en flicka! Bm letade läänge efter könet & tillslut hämtade hon en till som bekräftade det. Blev flyttade till 3/2 men jag kanske får hänga kvar här iallafall? ;)

Självklart! ;) Grattis! :)
  • Kramardig

Förlåt för att jag gnäller nu men jag orkar inte mer med det här illamåendet! Är i v.22 nu och spyr och mår illa fortfarande. Fruktansvärt less!

• Me2
    Kramardig skrev 2013-08-29 13:12:46 följande:
    Förlåt för att jag gnäller nu men jag orkar inte mer med det här illamåendet! Är i v.22 nu och spyr och mår illa fortfarande. Fruktansvärt less!
    Förstår dig ! Spyr inte så länge jag tar Zofran regelbundet, men illamåendet är konstant. Be om hjälp !!
    dosed skrev 2013-08-29 09:24:18 följande:
    Usch är orolig. Igår kväll fick jag som mini värkar regelbundet i ca 1 h sen somnade jag och nu på morgonen är det samma sak. Har ringt mvc som sa att så ska det absolut inte kännas så hon skulle gå och säga det till min bm så hon skulle ringa upp men det har hon inte gjort än.
    Hur har det gått ?
  • dosed

Fick prata med min bm och hon tyckte inte alls jag skulle oroa mig, suck blir så trött på att de säger olika.

• englasmamma86
    dosed skrev 2013-08-29 14:52:48 följande:
    Fick prata med min bm och hon tyckte inte alls jag skulle oroa mig, suck blir så trött på att de säger olika.

hoppas att det går över och att det är lugnt som din bm säger!
  • englasmamma86
    angie91 skrev 2013-08-29 10:23:01 följande:
    idag e en stor dag för oss ! RUL Kl 15 o dessutom blir min skrutt här hemma 7 månader idag !!

grattis till lilla tjejen och lycka till på RUL.
Svar på tråden BF januari 2014