• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • englasmamma86
    Kramardig skrev 2013-08-29 13:12:46 följande:
    Förlåt för att jag gnäller nu men jag orkar inte mer med det här illamåendet! Är i v.22 nu och spyr och mår illa fortfarande. Fruktansvärt less!

fy fan ,jag förstår hur du känner, slipper kräket nu men mår sjukt illamående än .
  • englasmamma86

ursäkta för suddig bild men jag har fotat med mobilen på kortet och BM hade svårt att få till kort .
    Detta är vår lilla pojke iaf =) ,allt såg fint ut ,vi blev flyttade från 27jan till den 23 januari.
    Han visade upp snoppen tydligt så vi såg själva klart och tydligt vad det var för något i magen hihi.

och troligen kommer han få heta Loki eller Elvine.    

• Burberry
    englasmamma86 skrev 2013-08-29 16:14:21 följande:

ursäkta för suddig bild men jag har fotat med mobilen på kortet och BM hade svårt att få till kort .
    Detta är vår lilla pojke iaf =) ,allt såg fint ut ,vi blev flyttade från 27jan till den 23 januari.
    Han visade upp snoppen tydligt så vi såg själva klart och tydligt vad det var för något i magen hihi.

Är Elvine ett unisexnamn? Det visste jag inte. Bara hört det på tjejer. Alltid lär man dig något nytt!
  • englasmamma86
    Burberry skrev 2013-08-29 15:21:53 följande:
    Är Elvine ett unisexnamn? Det visste jag inte. Bara hört det på tjejer. Alltid lär man dig något nytt!

det är listat som pojknamn på namn toppen =) så tror det är lite konstigt att heta så som tjej., det beror nog också på uttalet det ska uttalas som Alvin fast med E ..jag gillar dock E på slutet i stavningen
  • englasmamma86

glömde skriva att min moderkaka också ligger i framvägg ,konstigt nog har jag känt bebis tidigt ändå och jag känner den många grr varje dag nu ..fast mest vid sidorna .

• Tokis

My god man hinner ju inte medi denna tråden :)

• Siiran

Har med varit på ul idag :) vårt andra. Förmodligen är det en liten flicka i magen :) Hade inga pojkdelar att visa upp ;) allt såg så bra ut och bf stämmer sedan rul så "hon" har växt ordentligt. Skönt!

• Siiran
    englasmamma86 skrev 2013-08-29 15:14:21 följande:

Vilken fin bild :) vi fick bara en liten på ansiktet idag, det var krångel med maskinerna så vi fick in på förlossningen och låna deras ultraljud och där var inte lika bra skärm och inte lika stora bilder ;) men lillan var så söt så :)
  • sagalo

Jag och dottern var förbi dotterns förskola idag för att säga hej efter ett långt sommarlov! Det första pedagogen säger när hon ser oss är "men hej Lilly, vad roligt att se dig! Ska du bli storasyster!". Går visst inte att ta miste på preggomagen nu inte ;)

Tycker verkligen synd om er som har problem med illamående, foglossningar osv! Är själv helt förskonad från det (peppar, peppar). Aldrig haft foglossningar så kan knappt föreställa mig hur det är, men det låter ju verkligen jättejobbigt såsom ni har det. Vilka kämpar ni är allihopa!

Svar på tråden BF januari 2014