• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Burberry
    Trollfia skrev 2013-08-29 18:49:22 följande:

Hur får ni upp bild med mobilen?

Går bara via nya iphoneappen. Laddar du upp appen så finns det en kameraknapp bredvid svaraknappen som du använder.
  • angie91

tack englasmamma :)

enligt 2 VUL o sista mens e bf 24/1 men enligt RUL vart nytt bf 28/1 (vilket e samma bf som me dottern)

här e vår nästa flicka!

♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • angie91

fick veta att ja har moderkakan i framvägg... va menas me de? asså e de nått som e dåligt?

♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • Burberry
    englasmamma86 skrev 2013-08-29 17:09:25 följande:

det är listat som pojknamn på namn toppen =) så tror det är lite konstigt att heta så som tjej., det beror nog också på uttalet det ska uttalas som Alvin fast med E ..jag gillar dock E på slutet i stavningen
    Som Elvin, ok då fattar jag

Det var e:et på slutet som förvirrade mig (blev nyfiken nu, kollade upp att det i Sverige fanns 206 kvinnor med det namnet, men 0 män) och jag började undra om det var ett helt engelskt namn jag helt missat att plötsligt blivit pop. Jag blir tydligen extra trögtänkt med alla gravidhormoner i kroppen. Fint namn hur som helst!
  • SB2011
    angie91 skrev 2013-08-29 18:25:18 följande:

fick veta att ja har moderkakan i framvägg... va menas me de? asså e de nått som e dåligt?

??*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*??
    Nä de e inget dåligt! Gör bara så att sparkar å sånt kan kännas senare och kanske inte lika tydligt! Men inget dåligt!:)
  • Trollfia

Angie: inget farligt alls. Moderkakan kan antingen sitta framme vid magen eller bakom bebisen. Sitter den framför så fungerar den som stötdämpande mot bebisens rörelser bara :)

Svar på tråden BF januari 2014