• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SB2011
    Trollfia skrev 2013-08-29 18:54:05 följande:

Vad hände med min bild?

Tyvärr en bugg med nya iPhone appen! Bilder kan bli så tyvärr! Jag kan inte ladda upp vi den!:/
  • Mymemlan

Idag har jag köpt bebiskläder av en kompis, ska bunkra upp så det finns några plagg minst av varje storlek upp till 86 då jag typ inte alls har nått kvar efter sonen. Har massor upp till 62, men inget efter det. Ska även åka och köpa massa polarn och pyret, villervalla etc från en tjej nu på facebook. 20 kr plagget, och fina! :D 

Imorgon har jag 2 tentor som jag lyckats få in i min gravidhjärna och efter det ska jag fira med att köpa en bola till bebis <3 

• Kramardig
    Mymemlan skrev 2013-08-29 18:57:47 följande:
    Idag har jag köpt bebiskläder av en kompis, ska bunkra upp så det finns några plagg minst av varje storlek upp till 86 då jag typ inte alls har nått kvar efter sonen. Har massor upp till 62, men inget efter det. Ska även åka och köpa massa polarn och pyret, villervalla etc från en tjej nu på facebook. 20 kr plagget, och fina! :D 

Imorgon har jag 2 tentor som jag lyckats få in i min gravidhjärna och efter det ska jag fira med att köpa en bola till bebis

Hur har du "tid" att köpa så mycket bebiskläder och sånt? Känns som att jag är den enda som inte har köpt något till bebisen eller ens funderat på namn. Men det är säkert bara för att jag är så stressad med att sälja lägenheten och flytteb som kommer. Hoho!
  • Kramardig

Imorgon har jag 2 tentor som jag lyckats få in i min gravidhjärna och efter det ska jag fira med att köpa en bola till bebis

Hur har du "tid" att köpa så mycket bebiskläder och sånt? Känns som att jag är den enda som inte har köpt något till bebisen eller ens funderat på namn. Men det är säkert bara för att jag är så stressad med att sälja lägenheten och flytteb som kommer. Hoho!
  • englasmamma86
    angie91 skrev 2013-08-29 18:25:18 följande:
    fick veta att ja har moderkakan i framvägg... va menas me de? asså e de nått som e dåligt?
    nej inget dåligt bara att det blir som lite stötdämpning så det kan vara svårare att känna bebisen,framförallt utanpå magen =)
  • varmland

Jag är nu i v 23 och vi har inte heller köpt en enda sak och namn har vi inte ens funderat på, så Kramardig du är inte ensam :)   Vi har inte ens talat om för någon att vi är gravida ännu. Lärt den hårda vägen att inte ta ut något i förväg så kommer inte skaffa något på länge ännu.

• englasmamma86

Imorgon har jag 2 tentor som jag lyckats få in i min gravidhjärna och efter det ska jag fira med att köpa en bola till bebis <3 
    oj det var mycket =).. ett tips jag köpte en bola idag på barnens hus för halva priset ,om du bor nära ett som kursat då alltså.
  • englasmamma86

oj det var mycket =).. ett tips jag köpte en bola idag på barnens hus för halva priset ,om du bor nära ett som kursat då alltså.
Svar på tråden BF januari 2014