• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SB2011
    c4trin skrev 2013-08-30 18:37:57 följande:

Någon annan som har problem att tömma blåsan? Det känns annorlunda och jag får nästan "ta i", hoppas på att de e normalt o handlar om växande mage o tryck från livmodern ;)

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
    Jag har! Men inte riktigt så som du! Jag kissar lite men känner mig super kissnödig! Jag kan ta i men inget mer kommer! Känner mig ff kissnödig! Ger upp reser mig upp och då känner jag mig ännu mer kissig! Sätter mig igen och då kan jag kissa en skvätt till å så kan jag hålla på en 5-6 ggr tills blåsan e tömd! Men har problemet mest på kvällen bara
  • c4trin
    SB2011 skrev 2013-08-30 18:44:25 följande:
    Jag har! Men inte riktigt så som du! Jag kissar lite men känner mig super kissnödig! Jag kan ta i men inget mer kommer! Känner mig ff kissnödig! Ger upp reser mig upp och då känner jag mig ännu mer kissig! Sätter mig igen och då kan jag kissa en skvätt till å så kan jag hålla på en 5-6 ggr tills blåsan e tömd! Men har problemet mest på kvällen bara

Men det låter lite som jag faktiskt, jag mena ta i som i att allt inte kommer med en gång annars. Segt men skönt man inte e ensam om de ;)
  • c4trin
    SB2011 skrev 2013-08-30 18:44:25 följande:

Fast du verkar ha de jobbigare om du måste ställa dig upp mellan :S
  • vartjagängår

Jag kan också känna mig kissnödig fast jag precis kissat & det inte går att få ut mer. Sen kan jag precis komma ut från toaletten och tänka, glömde jag kissa? Så går jag in igen & kissar. Jättekonstigt men det var samma förra gången så det är väl så det är ha.

• SB2011

Jag tror de e vanligt menar de e ju lite trångt där inne nu! Nåt kommer i kläm! Men drygt e de! :)

• Burberry
    vartjagängår skrev 2013-08-30 19:51:44 följande:

Jag kan också känna mig kissnödig fast jag precis kissat & det inte går att få ut mer. Sen kan jag precis komma ut från toaletten och tänka, glömde jag kissa? Så går jag in igen & kissar. Jättekonstigt men det var samma förra gången så det är väl så det är ha.

Samma här också. Irriterande, men normalt under graviditet.
  • Syskonförsök

Tänkte lägga ut en annons här om det är okej :) 
    Jag ska sälja en VOKSI Classic Åkpåse (en av de bästa på marknaden):
    Den är ny och i orginalförpackning (ej öppnad).
    Nypris är 2399kr och jag säljer den för 1900kr och kan tänka mig att diskutera det vid en snabb affär. 
    Här kan ni läsa mer om den: www.voksi.se/Produkter/%C3%85kp%C3%A5sar/Classic/Classic-Black

• M Hedell
    popcornplaya skrev 2013-08-30 12:20:32 följande:
    Precis beställt en bärsele från ellos med 300kr rabatt och sen en amningskudde med 50% rabatt. Älskar att shoppa, haha.
    En amningskudde skulle jag behöva införskaffa oxå, har du länk? Eller du kanske hade rabattkod på den?

Bm sa ju tjej på våran lilla och vi litar på hennes omdöme, men ska tillbaka på ett till UL om 1½ vecka och ska fråga igen då om det ff är en tjej Kommer ta med lite neutrala kläder i bb-väskan oxå utifall att, men är det en grabb ändå trots allt så tror jag inte att vi kommer ha svårt att ställa om oss faktiskt, det känns inte så iaf
  • sunnydays
    c4trin skrev 2013-08-30 18:37:57 följande:
    Någon annan som har problem att tömma blåsan? Det känns annorlunda och jag får nästan "ta i", hoppas på att de e normalt o handlar om växande mage o tryck från livmodern ;)
    Jag med. Känns som jag är jätte kissnödig men kommer bara lite grann. Tror det är vanligt.
  • popcornplaya
    M Hedell skrev 2013-08-30 19:21:20 följande:
    En amningskudde skulle jag behöva införskaffa oxå, har du länk? Eller du kanske hade rabattkod på den? smile1.gif

Bm sa ju tjej på våran lilla och vi litar på hennes omdöme, men ska tillbaka på ett till UL om 1½ vecka och ska fråga igen då om det ff är en tjej smile5.gif Kommer ta med lite neutrala kläder i bb-väskan oxå utifall att, men är det en grabb ändå trots allt så tror jag inte att vi kommer ha svårt att ställa om oss faktiskt, det känns inte så iaf smile1.gif
    Beställde från ellos.se. Dom har lite olika att välja på. Hade en 50% rabatt där som jag använde.
Svar på tråden BF januari 2014