• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • englasmamma86

oki tack för tipsen =), nej tvätten och det andra skulle vara på övervåningen och där har vi tvättmaskin osv så jag gick inte så mkt men blev mkt upp och ner och böjningar .
    jag går bara upp och ner för trappan när det är kris, helst ner på morgon och upp kväll en gång,max 2 gånger på kvällen om jag lägger dottern..henne fick min man lägga ikväll. 

• kallemaja

Har ni fått några crawings än?

Jag kan dricka litervis med apelsinjuice och salta snusklubbor är min största last just nu...

• SB2011

Apelsinjuice hinkar jag i mig med! Typ de ända ja dricker! Förutom the! Och sen äter jag en massa nektariner

• tinis
    Maliz skrev 2013-08-30 21:02:40 följande:
    Någon mer som känner av ischiasnerven? Jag började känna av den nu för ett par dagar sen. Eller, jag tror att det är den! Det värker i vänster sida av ryggen, ner vid rumpan och ut i benet :/

Jag ha haft ont i ischiasnerven sen början, satt dumt på våran 'skolavslutning' vilket säkert int hade med grav att göra då en det har hållt i sig. Det har blivit bättre o bättre men om jag går o står mycket kan det hugga till så fruktansvärt :-/ Ibland hjälper det om jag trycker mot skinkan, där det gör ont när när går
  • c4trin

Skönt att man inte e ensam! Då behöver jag inte fundera mer på de :D

Crawings har jag inte haft.. Lite sugen på salta hotweels men de e inte mer än att de vore gott... Men de kommer kanske ;)
    Åt MYCKET kiwi förra veckan, men nu e den slut tyvärr. Men gott va de! Ska nog köpa nya igen !!

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • englasmamma86
    kallemaja skrev 2013-08-30 21:27:43 följande:
    Har ni fått några crawings än?
    Jag kan dricka litervis med apelsinjuice och salta snusklubbor är min största last just nu...
    japps masssssa juice kan jag inte leva utan ,mums kiwi och salta s =)
  • vartjagängår

Kör stenhårt på mina gröna äpplen & bananer jag, gjort sen i början. :)

Fick en tens-apparat mot foglossningen förut. Hjälpte faktiskt så länge jag inte jobbade.. Nu har jag precis sorterat & fotat sonens kläder som ska bort så kan inte resa mig ur soffan ens. 123 plagg i strl 50-68!! Och då har vi ändå sparat en del.. Helt galet vad man kan handla.

• Burberry

Appelsinjuice dricks här också, såväl egenpressad som förpackad.

Skyr (isländsk kvarg) är väl närmast crawing jag har, äter minst två burkar varje dag. Och inget annat än just äppelsmaken duger.

• Flikkan

Jag har ett problem!
    När jag kissar ibland så gör det så jäkla ont och stramar i hela magen när jag tömt blåsan.

Vi har varit ute och fiskat mycket dom senaste veckorna i våran stuga.
    Och där är det jätte mycket mygg så man får lite smått panik när man sätter sig ut i skogen och ska kissa med rumpan bar!
    Så man trycker på för att skynda på det, och efter det gör det så obt så jag börjat gråta. Och när jag sedan reser mig upp så hugger det och blir 10 ggr värre.

Någo. Som känner igen detta? Vad kan det bero på, känns som det inte är normalt! :(

• tinis

Innan jag var gravid så ville jag ha cravings för rädisor, det så gott! Men hittills har jag inte känt ngt speciellt för nånting. Tycker inte heller att jag är mer eller speciellt hungrig heller. Det känns lite konstigt :-P

Svar på tråden BF januari 2014