• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SB2011

Jag får onda sammandragningar när jag försöker gå med sonen i famnen! Går ju annars med kryckor men ibland måste jag bära han å då kan jag ju inte ha kryckorna! Men dom går över rätt snabbt som tur e om jag lägger mig ner å vilar! Även om jag går nån längre stund me kryckorna! Men konstigt nog tyckte inte läkaren att de va nåt jag skulle oroa mig för! Alla andra brukar ju säga tvärt om just att när dom gör ont de e då man ska oroa sig

• kallemaja

Är så trött på att kräkas nu! Äntligen kände jag första sparkarna igår v22, helt överlycklig!!! När man kände lillan är det värt ALLT!

Nån som vet bra sida där man kan beställa amningskudde? Skulle vilja ha en helt vit...som går som ett U...

• Siiran
    vilja89 skrev 2013-09-06 19:21:23 följande:
    Tänkte köra en liten grej för er i den här mysiga gruppen. :)

De 10 första som lägger en beställning på ett BabyBoo (mina Babynests) får en present medskickad till Januaribarnet. :) Värde ca. 100:-

Alltså, det du behöver göra är att gå in på min sida på Facebook, gilla den, lägga en beställning på BabyBoo och ange ditt nickname du har här på FL. :)

Sök på Apollonia Design i sökfältet på Facebook så hittar du mig. :)

Hoppas ni blir glada! :)

(Gäller givetvis er som redan beställt ;) )

Vad kul, blev din 200:de like :) Så

himla fina saker du gör!
  • kallemaja

Förresten, ni som känner er bebis sparka? Hur många gånger gånger per dag känner ni den? Och hur ofta?

• M Hedell
    kallemaja skrev 2013-09-06 20:26:55 följande:

Förresten, ni som känner er bebis sparka? Hur många gånger gånger per dag känner ni den? Och hur ofta?

Beror lite på vad jag gör under dagen måste jag säga, många ggr är jag i farten om dagarna och tänker liksom inte på det. Men känner henne 9 av 10 ggr när jag sitter stilla eller ligger ner iaf
  • c4trin
    kallemaja skrev 2013-09-06 20:26:55 följande:

Sedan 2 dagar tillbaka har jag känt sparkar väldigt många gånger, mest på morgon och förmiddag och sedan på kvällen vid kvällsmaten och soffhäng efter de. Innan dess kände jag ca varannan-var tredje dag någon enstaka gång om dagen, nu håller sparkandet och/eller kullerbyttorna på 10-40 minuter. Ibland svagt men faktiskt en hel del riktigt starka igår och idag. E i vecka 21
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • 30maj
    englasmamma86 skrev 2013-09-06 20:02:45 följande:

måste fråga har alla redan beställt eller har sina barnvagnar redan?

Jaaa helt lyrisk är jag! Beställde dröm vagnen bugaboo donkey i off white, den ska komma nästa vecka! Då kan sonen börja används den innan bebis kommer:)
Svar på tråden BF januari 2014