• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Idag är jag helt deppig! Sambon är på älgjakt och kommer hem först om en vecka. Det var länge sen vi var ifrån varandra och alla säger bara hur nyttigt det är för förhållandet men nej, gud vad jag saknar honom redan! Det blir inte bättre av att sonen är sjuk så vi kan inte fara iväg ellee be någon komma och hälsa på heller..

• c4trin

Alla kläder vi fått erbjudande om e såna vi ska få, så de e skönt att veta att går de sönder osv så spelar de ingen roll. Väntar en hel påse med kläder nästa vecka från min kompis, en hel del av sakerna de fått av oss när hennes va små kommer tillbaka till oss nu. :D

Låna kläder hade jag nog tackat nej till faktiskt.  

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • LeaveMeAlone
    kallemaja skrev 2013-09-08 15:01:20 följande:
    Har ni anmält er på några sidor där man kan få gratis bebissaker?
    libero och babybox. pampers/babyboxen har jag redan hämtat ut. 
  • c4trin

Mam (gratis napp), Goboken, Apoteksgruppen, Kronans Droghandel och Allt för föräldrars babygåva har jag fått hem.

Ska beställa babybox också men trodde inte den kunde hämtas förrän man hade 3 månader kvar?

kallemaja skrev 2013-09-08 15:01:20 följande:
    Har ni anmält er på några sidor där man kan få gratis bebissaker?
  • englasmamma86
    c4trin skrev 2013-09-08 15:34:15 följande:
    Mam (gratis napp), Goboken, Apoteksgruppen, Kronans Droghandel och Allt för föräldrars babygåva har jag fått hem. Ska beställa babybox också men trodde inte den kunde hämtas förrän man hade 3 månader kvar?

Jo man kan hämta direkt,på babyproffsen får det ju bli för er del nu när vi inte har nått bh kvar.
  • kallemaja
    LeaveMeAlone skrev 2013-09-08 15:09:43 följande:
    libero och babybox. pampers/babyboxen har jag redan hämtat ut. 

Ok vart hämtar man detta? Och vart anmäler man att man vill ha det? Har noll koll...
  • Fru Persson

Nu ska jag vara aktiv i tråden igen, har inte vågat hoppas denna graviditeten heller, men var på sista ultraljudet i fredags och vår lilla knodd mår fin fint. Så nu ska jag njuta är i v. 20+1.

såg att ni beställt babypaket, det hade jag förträngt så det ska jag genast göra! Gratis är gott  =)  

• tinis

Igår fick sambon känna sparkar för första gången *Hjärta Är i vecka 23(22+4). Jag har känt dom ett tag, både inne o utanpå men eftersom att vi alltid jobbar om varandra så har han hunnit/kunnat känna något innan. Han blev förvånad o så började han fnittra :-P

• majpan

Vi har fått låna en massa kläder av min killes syskon. Men vi har kommit överens att bara låna/låna ut sånt som inte gör något om det blir fläckar på eller går sönder osv. Det man är rädd om behåller man. Jag håller med om att det kan vara jättesvårt att låna kläder då i alla fall jag har väldigt olika smak jämfört med killens syster. Jag bävar nästan för vad hon kommer komma dragande med om vi får en dotter. Haha. Hennes barn ser ut som på rosa bakelser och jag dras mer mot 70 och 80-tals kläder typ orange, grönt och brunt. Får nog bli bättre på att säga ifrån om vad vi vill ta emot. Känns ju helt onödigt att ha lådvis med kläder i förrådet som inte används...

Svar på tråden BF januari 2014